Адміністративний/а помічник/ця до Центру економічної стратегії
ЗАВЕРШЕНО
Ми у ЦЕС шукаємо адміністративного помічника на повну зайнятість у Києві.
Обов’язки:
- Допомога у веденні документообігу офісу: організація оплат, що стосуються офісу та надавачам послуг Організації, організація документообороту та оплата заходів, організація, оплата та документооборот бізнес-поїздок співробітників офісу;
- Допомога у веденні проєктної документації, організація оплати зовнішніх експертів;
- Підтримання порядку та охайності в офісі
- Адміністративно-господарська підтримка співробітників офісу;
- Прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- Обробка поштової кореспонденції, організація процесу надсилання та отримання поштової кореспонденції;
- Прийом відвідувачів;
- Виконання окремих службових доручень;
Вимоги до кандидата:
- Робота фізично в офісі м. Київ (центр);
- Досвід роботи на адміністративній посаді від 1 року;
- Впевнене володіння комп’ютером, знання програм Microsoft Office;
- Знання основ ділового спілкування, вільна та грамотна українська мова;
- Володіння англійською мовою;
- Організованість, відповідальність, уважність до деталей.
Резюме та супровідні листи надсилати на нашу пошту: [email protected].