Адміністративний/на менеджер/ка
ЗАВЕРШЕНО
Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ є об’єднанням громадських організацій, які після Революції Гідності у березні 2014 року об’єдналися з метою вироблення консолідованої позиції щодо необхідних для країни реформ та належного їх впровадження. Серед партнерів (донорів) організації – Представництво Європейського Союзу в Україні, Pact, ІСАР «Єднання», USAID, Міжнародний фонд «Відродження», посольства країн-членів ЄС, Посольство Канади, ПРООН, PRAVO-Justice, EUACI, NDI, Internews та ін.
Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ оголошує конкурс на консультанта/ку з напряму адміністративного менеджменту.
Реченець – 30 грудня 2021 року
Основні напрямки послуг передбачають, але не обмежуються наступним:
- Адміністративно-господарська підтримка та координація роботи офісу;
- Забезпечення організаційно-документального супроводу діяльності організації (ведення ділової кореспонденції, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль за своєчасним надходженням рахунків, угод, контроль за надходженням первинної документації для бухгалтерії);
- Забезпечення проведення тендерних процедур відповідно до внутрішніх політик та політик партнерів для належної програмної та поточної діяльності;
- Організаційно-логістичний супровід заходів – онлайн та вживу (тренінгів, конференцій, круглих столів, зустрічей тощо);
- Підготовка звітності для донорських організацій за проектами в межах адміністративних послуг;
- Організація життєдіяльності офісу (своєчасне замовлення канцелярських та господарських товарів, води, необхідного обладнання та ін.);
- Ведення стенограм та підготовка протоколів Загальних зборів, Ради, внутрішніх зустрічей та нарад організації;
- Ведення інформаційних баз даних організації;
- Виконання доручень керівництва організації.
Обов’язкові вимоги:
- Вища освіта (юридична / фінансово-економічна);
- Знання основ діловодства та основних вимог до підготовки бухгалтерських документів;
- Володіння грамотною усною і письмовою українською мовою;
- Володіння англійською мовою (бажано);
- Орієнтованість на результат, відмінні організаторські здібності;
- Вміння працювати як самостійно, так і в команді/ під керівництвом;
- Спроможність планувати виконання паралельних завдань та пріоритизувати їх, вміння дотримуватися кінцевих строків виконання завдань;
- Дипломатичність, знання ділової мови та ділового етикету;
- Бажання навчатись та розвиватись;
- Відмінні письмові та усні навички спілкування;
- Комп’ютерна грамотність (MS Word, Excel, Power Point, пошукові системи тощо),
- Бажаний досвід роботи, пов’язаної з діяльністю громадських організацій.
Конкурс передбачає роботу за контрактом з розрахунку на 100% зайнятість.
Будь ласка, надсилайте 1) резюме та 2) супровідний лист з інформацією про бажану оплату (обов’язково двома файлами, які додаються як вкладення до листа) українською або англійською мовами у довільній формі на адресу liudmyla.grakova@rpr.org.ua з темою листа «Адміністративний менеджер / менеджерка» на електронну адресу до 30 грудня 2021 року.
Файли обов’язково мають бути у форматі Word або PDF, а назва відповідати такій структурі:
- Прізвище Ім’я_Резюме або Surname, Name_CV
- Прізвище Ім’я_Лист або Surname, Name_Letter
ГC «Коаліція РПР» контактуватиме лише з кандидатами, які відібрані до співбесіди.