Адміністративний/на та проектний/на асистент/ка
ЗАВЕРШЕНО
Місцезнаходження: Київ, Україна
З/П: Висока. Залежно від досвіду та здатності брати на себе відповідальність.
Статус: Повна зайнятість – 40 робочих годин на тиждень, контракт на рік з випробувлаьним терміном та можливістю продовження.
Підпорядковання: директору організації перші 4 місяці, згодом операційному менеджеру.
Кінцевий термін подачі заявок: 5 лютого 2024 року. ПРИМІТКА. Ми приймаємо заявки на постійній основі; ця посада відкрита до заповнення.
Про нас: Razom We Stand (“Стоїмо Разом”) це міжнародна громадська організація, заснована у квітні 2022 року українськими активістами та кампейнерами з питань клімату та миру з метою російського викопного палива, щоб покласти край війні в Україні та прискорити перехід Європи на відновлювану енергетику.
Про вас: На посаду потрібна енергійна, віддана справі, орієнтована на деталі людина зі знанням проектного менеджменту та вмінням організовувати діяльність команди. Потенційний кандидат повинен бути командним гравцем з вмінням вирішення проблем, готовністю до навчання та здатністю адаптуватися до змін, відмінними навичками усного та письмового спілкування, а також вміти організовувати свою роботу за допомогою digital-інструментів. Якщо ви маєте попередній досвід роботи проектним спеціалістом або адміністративним асистентом, ми будемо раді поспілкуватися з вами.
Кандидат на дану посаду може виконувати різноманітні завдання, такі як:
Організаційна підтримка
- Опрацьовувати запити від Директора та надавати адміністративно-логістичну підтримку;
- Організувати, збирати та оновлювати кадрові записи та документацію Організації;
- Планування та організація зустрічей команди та подій організації онлайн та офлайн;
- робота з Asana для постановки та моніторингу перебігу та виконання проектів;
- Створення порядку денного командних зустрічей та ведення протоколів;
Управління проектами
- Розробка конкретних, детальних планів для проектів, включаючи графік, бюджет, окреслення обов’язків кожного члена команди, визначення цілей проекту та встановлення часових рамок для проекту;
- Адміністративний супровід реалізації проектів вчасно, в рамках бюджету;
- Моніторинг виконання та підготовка звітності;
- Можливі відрядження всередині України та закордон для реалізації програмної діяльності.
Комунікаційні функції
- Комунікація щодо дотримання проектних термінів і пріоритетів всередині команди
- Регулярно переглядати електронну пошту організації, відповідати на загальні запити та адресувати кореспонденцію відповідним членам команди.
- Адмініструвати доступ до облікових записів членів команди у Google workplace.
Адміністративні функції
- Збір необхідної інформації для програмної діяльності організації
- Підготовка та облік листів, запитів та іншої кореспонденції
- Створення презентацій
- Здійснення перекладів за потреби з використанням відповідного програмного забезпечення (надається)
- Підготовка та моніторинг офісних витрат, допомога у підготовці звітів.
Загальні вимоги
- Конфіденційно обробляти та використовувати інформацію
- Сприяти створенню високоефективного, спільного та гнучкого середовища команди динамічної організації, допомагати розвивати організаційну культуру та цінності.
- Створювати та підтримувати системи зберігання документів
- Інші завдання на вимогу Директора Організацїі.
Вимоги:
- Вища освіта та підтверджений досвід роботи менеджером проектів та адміністративним асистентом (мінімум 2 роки);
- Досвід роботи в MS Office (зокрема, MS Excel та MS PowerPoint)IOS, Asana, Fisma;
- Навички управління проектами;
- Відмінні навички управління часом та вміння розставляти пріоритети в роботі;
- Увага до деталей та навички вирішення проблем; неконфліктність
- Відмінні навички письмової та усної комунікації;
- Сильні організаторські здібності та вміння працювати в режимі багатозадачності;
- Комфорт та досвід роботи у віддаленому режимі.
- Відмінне володіння англійською (не нижче рівня С1) та українською мовами.
Бажані навички та досвід:
- Досвід у сфері клімату чи енергетики буде перевагою.
- Добре розуміння політичних та соціальних реалій в Україні та ЄС буде перевагою.
- Добре знання програмного забезпечення, включаючи Canva, Google Suite, Slack, Asana, WordPress, Zoom та інструменти для роботи з персоналом (Bamboo HR).
Здібності:
- Увага до деталей і точність.
- Гнучкість і зручність у роботі з декількома сферами та проектами, а також здатність до швидкого реагування в разі потреби.
- Здатність швидко засвоювати нову інформацію та проявляти ініціативу до самостійного навчання.
Razom We Stand дотримання робочої етики та чесності у робочих відносинах. Робота на повну ставку – це робота на 40 роб годин на тиждень без інших робочих зобов’язань на інших роботах чи проектах; ефективна та своєчасна комунікація: присутність у командних чатах та Asana протягом робочого дня, своєчасна відповідь на отримані електронні листи та завдання; вміння планувати та виконувати роботу вчасно
Переваги:
Razom We Stand пропонує своїм членам команди наступні переваги:
- Двадцять днів відпустки на рік + вихідний на день народження.
- Чотири дні лікарнянього або для особистого догляду за близькою людиною на рік.
- 30/12/2023 – 2/01/24 вихідні дні для всіх членів команди.
- Чотири дні на офіційні державні вихідні на рік.
Процес подання заявки:
Щоб подати заявку на цю позицію, будь ласка, надішліть один файл у форматі PDF, включаючи резюме/автобіографію та приклади ваших проектів, на електронну адресу [email protected] до 10 лютого 2024 року.