Агенція «Або» шукає двох грант-менеджерів у штат
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація Агенція розвитку локальних медіа «Або» шукає керівника/-цю грантового відділу та грант-менеджера/-ку на повний день.
Обов’язки керівника/-ці:
- Організація роботи команди грантового відділу (4 людини): планування, фідбек та навчання команди, організація роботи, контроль дедлайнів.
- Формалізація процесів: підготовка інструкцій для команди, вдосконалення архітектури баз даних й документації, оптимізація робочих процесів.
- Пошук нових партнерів серед міжнародних організацій, донорів.
- Фіналізація й затвердження звітів та заявок від команди, відповідальність за їхню якість та результат.
- Самостійне написання і подання окремих грантових заявок, супровідної документації та звітів за проєктами для ключових міжнародних донорів.
- Поточна комунікація з донорами й партнерами, оперативне реагування на їхні запити.
Обовʼязки грант-менеджера/-ки:
- Написання й подання грантових заявок, супровідної документації та звітів за проєктами для ключових міжнародних донорів.
- Брифування й консультування проєктних менеджерів щодо збору даних для звітів, відстеження ефективності та результатів їхніх проєктів.
- Системний пошук нових грантів та партнерських можливостей.
- Співпраця із SMM-відділом: надання за запитом інформації, кейсів або коментарів.
Вимоги для керівника/-ці:
- Досвід управління командами, планування спільної роботи, делегування.
- Досвід роботи у громадських організаціях від двох років (в організаціях медійної сфери — великий плюс).
- Досвід написання грантових заявок та звітів для ключових міжнародних донорів (обовʼязково).
- Грамотна українська мова, навички ведення ділового листування.
- Письмова та розмовна англійська — не нижче Upper-Intermediate (вільна англійська величезною перевагою і дасть бонус до заробітної плати).
- Вміння аналізувати великі обсяги інформації, статистичні дані, робити висновки та гіпотези.
- Знання метрик Google Analytics, Facebook Insights вміння працювати з ними й аналізувати дані — велика перевага.
- Проживання в Києві. Можливість працювати з офісу в центрі щонайменше 3 дні на тиждень, решту можна з дому.
Вимоги для грант-менеджера/-ки:
- Досвід роботи у громадських організаціях від двох років (в організаціях медійної сфери — великий плюс).
- Досвід написання грантових заявок та звітів для ключових міжнародних донорів (обовʼязково).
- Грамотна українська мова, навички ведення ділового листування.
- Письмова та розмовна англійська — не нижче Intermediate (вільна англійська величезною перевагою і дасть бонус до заробітної плати).
- Вміння аналізувати великі обсяги інформації, статистичні дані, робити висновки та гіпотези.
- Знання метрик Google Analytics, Facebook Insights вміння працювати з ними й аналізувати дані — велика перевага.
Умови:
- Повен день, робота в офісі (але іноді можна працювати і з дому), територіально — м. Льва Толстого / Університет.
- 21 день оплачуваної відпустки, 10 днів лікарняних, медична страховка після 3 місяців роботи.
- Оплата 1-2 тематичних навчальних курсів на рік.
- Конкурентна зарплата за результатами співбесіди.
- Перегляд зарплати двічі на рік (січень, липень) з огляду на результати роботи.
- Оформлення ФОП (реєструє, веде, за потреби закриває наш фінансовий відділ).
Резюме надсилати через гугл-форму за лінком.
Про організацію «Або»
У 2017 команда медіаменеджерів та редакторів запустила громадську організацію — Агенцію розвитку локальних медіа «Або».
Агенція «Або» розробила власну платформу для адміністрування контенту The City, з нуля запустила та продовжує розвивати мережу 50 локальних інтернет-видань (наприклад, Переяслав.City) та кілька нішевих медіа (онлайн-журнал про життя сходу України Свої, онлайн-журнал Евакуація.City, платформу памʼяті Меморіал).
Наразі з нами тісно співпрацюють близько 280 місцевих редакторів та журналістів мережі The City. Мережа стала платформою для комунікаційних кампаній партнерів, які під ключ продюсувала наша агенція — ми готували нативні спецпроєкти, історії успіху, експлейнери для низки громадських організацій (DOCCU, UNIC, UNICEF, Internews) та донорів USAID (Internews, DG-East, UCBI II), NED, UNDP.
Організація має власний продакшен для створення медійних спецпроєктів: дизайнерів, сценаристів, режисерів монтажу та моушен-дизайнерів, редакторів, проєктних менеджерів, маркетологів та SEO-фахівців.