Аналітик(-иня) соціальних мереж до Razom We Stand
ЗАВЕРШЕНО
Про роль:
Як аналітик соціальних мереж, ви відіграватимете важливу роль у створенні цікавого контенту в електронній пошті, Facebook, блогах та рекламі, щоб надихнути українську аудиторію на дії, спрямовані на досягнення цілей нашої кампанії. Ключова роль на цій посаді також полягає у пошуку та мобілізації української діаспори до активних дій. Ви будете тісно співпрацювати з нашим діджитал-стратегом та старшим менеджером з комунікацій, беручи участь у розробці та впровадженні діджитал-стратегій кампанії.
Основні обов’язки:
- Розробити та реалізувати комплексний план залучення української аудиторії у Facebook, як органічно, так і за допомогою платних кампаній, для мобілізації та організації онлайн кампаній, узгоджених із загальною стратегією Razom We Stand;
- Ідентифікувати та мобілізувати українську діаспору через онлайн-форуми та групи;
- Координувати та впроваджувати контент у соціальних мережах, email-кампанії та інші тактики цифрової комунікації. Вивчати можливості для створення досвіду взаємодії онлайн та офлайн. Аналізувати та впроваджувати нативні соціальні платні рекламні кампанії на мета-платформах.
- Створювати візуально привабливі матеріали, такі як фотографії, макроси, gif-файли, відео та PDF-файли, використовуючи такі інструменти, як Canva, зображення, згенеровані штучним інтелектом, та/або Photoshop.
- Публікувати блоги, статті та оновлення кампанії на нашому сайті для інформування аудиторії про актуальні події та залучення її до участі в них;
- Використовувати CRM-системи для сегментування списків та надсилання електронних листів, орієнтованих на аудиторію, відстежувати результати та звітувати про них.
- Аналізувати цифрові показники відповідно до визначених KPI, щоб оцінити прогрес кампанії та надати інформацію, засновану на даних, для подальшого прийняття рішень.
- Допомагати діджитал-стратегу у розробці веб-сайту, управлінні динамічним поєднанням обов’язків органічного та платного онлайн-маркетингу.
- Допомагати старшому менеджеру з комунікацій у зв’язках зі ЗМІ.
- Розвивати відносини з ширшим колом партнерів та рухів для посилення впливу кампанії.
Вимоги:
- Вільне володіння письмовою та усною англійською мовою, а також українською мовою як рідною
- Проживання в Україні або ЄС.
- Мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, наприклад, діджитал-кампейнер, асистент у сфері соціальних мереж, аналітик у сфері соціальних мереж, менеджер у сфері соціальних мереж або діджитал-організатор.
- Підтверджений досвід створення ефективного контенту в соціальних мережах для підвищення обізнаності, відвідуваності сайту та конверсії.
- Певний досвід роботи з платними рекламними кампаніями.
- Демонстрація проактивної поведінки та ініціативність.
- Відмінні комунікаційні та міжособистісні навички.
- Здатність постійно дотримуватися дедлайнів та ефективно працювати у швидкому темпі.
- Базові знання створення відео за допомогою будь-якого програмного забезпечення.
Процес подання заявки:
Крок 1: Надішліть своє резюме у форматі PDF (максимум 2 сторінки) на електронну адресу [email protected]. Будь ласка, назвіть файл резюме своїм прізвищем (наприклад, CV_Oprah_Winfrey).
Крок 2: Дайте відповідь на три запитання в Google Формі https://forms.gle/bDy7iat4BSRbVVGY8
Розглядатимуться лише повні заявки з анкетою.
Процес та графік:
Дедлайн подачі заявок: 31 серпня 2023 року.
Співбесіда з кандидатами, які пройшли аналіз поданих заявок: 11 вересня – 15 вересня.
Розробка та презентація завдань: 18 вересня – 22 вересня.
Остаточне рішення: 25 вересня – 29 вересня.
За будь-якими питаннями, будь ласка, звертайтеся до нашої команди з підбору персоналу за адресою [email protected].
Приєднуйтесь до Razom We Stand, щоб змінити світ на краще та зробити свій внесок у більш екологічне та стійке майбутнє! Давайте разом формувати кращий світ через соціальну активність та екологічну адвокацію.