Аналітик з питань місцевих бюджетів
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади аналітика з питань місцевих бюджетів.
Основні обов’язки аналітика з питань місцевих бюджетів:
- виявлення, вивчення та систематизація проблем в діяльності та проблем органів місцевого самоврядування у сфері місцевих бюджетів, що потребують вдосконалення нормативного регулювання; оформлення та ведення паспорту сфери;
- вивчення та аналіз можливого впливу на стан місцевого самоврядування проектів законодавства, що стосуються місцевих бюджетів, підготовка відповідних аналітичних матеріалів;
- розробка Стратегії розвитку та законодавчої карти галузевої реформи;
- підготовка висновків з окремих правових питань у сфері діяльності органів місцевого самоврядування.
- підготовка пропозицій щодо внесення змін до чинного законодавства у сфері місцевих бюджетів, участь у розробці відповідних проектів нормативно-правових актів;
- участь в опрацюванні та узагальненні пропозицій органів місцевого самоврядування щодо проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, що розробляються;
- організація та проведення відповідних заходів для представників органів місцевого самоврядування; координація та організація діяльності профільної Секції;
- надання органам місцевого самоврядування допомоги та консультацій з відповідних питань, підготовка роз’яснень щодо практичного застосування положень чинного законодавства;
- представництво інтересів органів місцевого самоврядування з відповідних питань в органах державної влади;
- участь у засіданнях робочих груп, круглих столів, семінарів, конференцій, що стосуються відповідної сфери;
- підготовка аналітичних звітів, матеріалів, пропозицій до проектів документів, тез виступів керівництва;
- підготовка тижневих, місячних, квартальних звітів про виконану роботу;
- проведення комунікативної роботи із ЗМІ; надання коментарів, участь у теле- та радіопрограмах.
Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:
- глибоке знання законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
- відмінні аналітичні здібності;
- здатність стратегічного мислення;
- вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
- попередній досвід роботи у відповідній сфері та у органах місцевого самоврядування;
- вміння працювати з великими об’ємами інформації;
- навички підготовки висновків, оглядів, анотацій;
- відмінне володіння навичками офіційного документування;
- знання правил оформлення проектів законів та основних вимог законодавчої техніки;
- відмінне знання державної мови;
- готовність до відряджень по Україні;
- володіння ПК;
- вища освіта.
Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти [email protected].
В резюме обов’язково зазначити досвід роботи, історію оплати праці та очікувану заробітну плату. Також просимо надіслати приклади аналітичних записок та вказати практичний досвід нормопроектування у відповідній сфері.
Граничний строк подання – 25 січня 2016 року, 18.00.
Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.
Контактна особа: Барикіна Тетяна Володимирівна, менеджер з управління персоналом, тел./факс 044 486 28 78.