Асистент/ асистентка проєкту “Підтримка регіоналізації Суспільного мовлення в Україні” (SIDA)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SwedishProject

вакансія vacancy(2) робота
Асистент/ асистентка проєкту “Підтримка регіоналізації Суспільного мовлення в Україні” (SIDA)

Вакансія асистента/асистентки проєкту “Підтримка регіоналізації Суспільного мовлення в Україні” 

Кінцева дата подачі: 31-10-2021

Місце працевлаштування: Київ з відрядженнями по Україні та до Швеції 
Робочі мови: англійська (обов’язково), українська
Тривалість контракту: 1 рік з можливістю продовження, повна зайнятість

Загальна інформація 

За фінансової підтримки Sida/Посольства Швеції в Україні, Офіс Медіа розвитку при шведському радіо (SR MDO) та UA: Суспільне започаткували проєкт співпраці задля зміцнення діджитал трансформації на UA: Суспільному. 

Проєкт втілюється командою: проєктним менеджером та асистентом проєкту зі сторони Суспільного, центральний офіс у Києві, та проєктним менеджером та архітектором проєкту – базуються у Стокгольмі, у офісі SR MDO. 

Якщо ви: цікавитесь реформою медіа в Україні, ви ставитесь з ентузіазмом до діджитал трансформації у медіа сфері, ви хочете бути частиною незалежного суспільного мовника, який розвивається і прогресує, ви любите подорожувати та вірите у зміни з низових рівнів – тоді ласкаво просимо до команди проєкту Підтримка регіоналізації Суспільного мовлення в Україні. Робота проєктного асистента/асистентки має адміністративний та операційний фокус. В той же час, проєкт пропонує можливості будувати знання та розвивати свої вміння у медіа сфері та діджитал трансформації.

ОГЛЯД ОБОВ’ЯЗКІВ ТА ФУНКЦІЙ (список включає, але не обмежується наступними): 

Адміністративна та логістична підтримка, включно з: 

  • Управління поїздками, допомога у бронюванні та резервуванні, організація транспортних пасажирських перевезень, забезпечення ефективної комунікації та обмін інформацією стосовно поїздок, включно з поїздками за кордон. 
  • Адміністративна підтримка робочих зустрічей, воркшопів, тренінгів, навчальних візитів, подій, включно з веденням протоколу зустрічей. 
  • Переклад текстовий та усний (документів, листування, під час зустрічей). 

Підтримка з роботою, яка пов’язана з фінансовими питаннями: 

  • Вести місячну бухгалтерію та звітувати. 
  • Знаходити необхідних постачальників, продавців та інших надавачів послуг, забезпечувати безперервне спілкування та вчасне виконання завдань. 
  • Здійснювати оплати постачальникам та іншим надавачам послуг; координувати усіх необхідних постачальників та надавачів послуг. 

Забезпечення ефективної та дієвої роботи офісу, включно з: 

  • Менеджмент офісної канцелярії та іншої офісної власності. 
  • Підтримка системи зберігання документів, документообіг. 

Завдання, що стосуються поточної проєктної діяльності: 

  • Моніторинг та оцінка проєктної діяльності. 
  • Робити свій внесок до щорічних донорських звітів, річних планів, та інших проєктних документів. 
  • Відстежувати та доповідати іншим колегам про оновлення статусу щодо проєктної діяльності. 
  • Коли необхідно, сприяти комунікації між всіма сторонами. 
  • Забезпечувати дотримання всіх необхідних правил та норм. 
  • На запит, брати участь у донорських зустрічах, координаційних зустрічах, зустрічах керівного комітету, тощо. 

Необхідні знання та вміння:

Освіта: диплом магістра у сфері менеджменту, адміністрації, медіа, або у суміжних сферах. 

Досвід: мінімум 2 роки професійного досвіду.

Вміння: підтверджені навички роботи з бюджетуванням, бухгалтерією, системами зберігання документів; добрі комунікаційні навики; сильні організаційні вміння; чудовий тайм- менеджмент; вміння працювати у команді. 

Спроможність часто подорожувати по Україні та за кордон. 

Особисті риси: 

Спрямовується на результат та орієнтується на вирішення проблем. 

Пріоритезує та знаходить рішення швидко.

Ефективно співпрацює та управляє різними стейкхолдерами.

Може працювати у складних умовах та виконувати завдання у короткі строки. 

Інше:

Ваше резюме (до 1 сторінки) та коротку мотивацію (до 1 абзацу) у тілі листа надсилайте на: 

[email protected] до 28 листопада 2021 року.


Останні публікації цього розділу:

Travel and Event Support Assistant до WHO

HR Assistant до WHO

Програмний/на та фінансовий/ва спеціаліст/ка / Programme and Finance Officer

Фінансовий/ва менеджер/ка (Хмельницька область)

Спеціаліст/ка із закупівель (м.Запоріжжя)

Фахівець/чиня соціальної роботи (Харків)