Асистент фінансового відділу в Інтерньюз-Україна
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна», що є однією з найбільших ГО, яка працює в сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року, оголошує конкурс на посаду асистента фінансового відділу.
Інтерньюз-Україна співпрацює з різними партнерами, в багатьох сферах, від розвитку медіа до європейської інтеграції, від інформаційних кампаній до навчання, працює з Європейським Союзом, США, іншими міжнародними організаціями, українським урядом, громадянським суспільством і, звісно, з медіа – як центральними, так і з регіональними.
Основні обов’язки:
- підготовка первинної бухгалтерської документації;
- контроль за виконанням внутрішніх правил організації;
- контроль за виконанням та перегляд бюджетів проектів організації;
- підготовка фінансової звітності за вимогами донорів.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта (економічна або фінансова);
- володіння українською, англійською мовами;
- знання комп’ютерних програм MS Word та MS Excel (обов’язково), 1C (бажано);
- здатність працювати в команді та орієнтованість на результат;
- уважність, готовність багато працювати з паперами/таблицями;
- бажання професійно зростати та будувати кар’єру у фінансовому відділі;
- досвід роботи в неприбуткових організаціях буде перевагою.
Умови роботи:
- повний робочий день;
- п’ятиденний робочий тиждень;
- робота в офісі організації в Києві;
- конкурентоздатна і своєчасна заробітна плата.
Надсилайте резюме до 23 липня 2017 року на адресу: [email protected] з поміткою в темі листа «Асистент фінансового відділу».
Довідка:
ГО «Інтерньюз-Україна» – одна з найбільших громадських організацій, що працює в сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 р. Місія організації полягає в утвердженні європейських цінностей в Україні через становлення успішних медіа. Діяльність організації спрямована на розвиток незалежних і плюралістичних ЗМІ в Україні, підвищення стандартів роботи журналістів, удосконалення законодавчої бази, що регулює відносини в сфері медіа, розвиток демократії та основ громадянського суспільства, розвиток нових медіа, налагодження ефективної взаємодії між ЗМІ, громадськими організаціями та владою.