Асистент (-ка) менеджера проекту (Shelter)
ЗАВЕРШЕНО
Графік: full time (очно +дистанційно)
Локація: Київ
МБФ Карітас України шукає фахівця на позицію Асистента менеджера проекту (Shelter)
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Обов’язки:
- Виконання поточних доручень керівника програми Shelter та менеджера проекту.
- Планування проектних робіт, моніторинг і контроль дотримання планів.
- Контроль виконання проектних завдань і доручень в координації з фахівцями локальних офісів, а також з провідним інженером та технічним радником.
- Збір та обробка інформації щодо прогресу проекту, викликів та можливих ризиків виконання проекту або досягнення цілей проекту.
- Ведення ділового листування.
- Робота з базами, платформами, як донорів, кластерів так і Карітас України.
- Написання звітів, ведення протоколів, ведення планеру.
Вимоги:
- Повна вища освіта (менеджмент та управління, будівництво, соціологія, психологія).
- Досвід роботи помічником/асистентом проєкту в громадських або благодійних організаціях, будівельних/інженірінгових компаніях від 1-го року.
- Досвід роботи в міжнародних або громадських організаціях, благодійних фондах та комунікаційний супровід проектів або волонтерських ініціатив.
Необхідні професійні навички:
- Рівень володіння англійською мовою – від А2 (усно/письмово)
- Комп’ютерна грамотність (MS Word, Excel, Power Point, Outlook, пошукові системи, Інтернет).
- Відмінні письмові та усні навички спілкування.
- Розуміння основ проектного менеджменту.
- Комунікабельність, ініціативність, структурованість, стресостійкість.
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- можливість професійного зросту до рівня фахівця (по результатам роботи);
- гнучкий графік роботи (з можливістю віддаленої роботи);
- конкурентний рівень заробітної плати;
- потрібні ресурси для виконання поставлених завдань;
- можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій.
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected].
Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.