Асистент(-ка) з адміністративної роботи/Admin Assistant
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Наразі Датська рада у справах біженців шукає Асистентa з адміністративної роботи у місто Миколаїв.
Загальна мета вакансії:
Асистент з адміністративної роботи забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу та імплементації програм DRC у східному регіоні, в офісі м. Харків у зоні своєї відповідальності. Звітує керівнику групи з адміністративно-фінансової діяльності, співпрацює з командою з закупівель та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання адміністративних завдань та надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності.
Географічне охоплення: Миколаїв
Основні обов’язки:
- Вирішення адміністративних завдань у відповідності до внутрішніх положень та процедур DRC
- Вирішення завдань в питаннях пов’язаних з орендою нерухомості включаючи підготовку угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди офісу та гостьових квартир
- Надання необхідної адміністративної підтримки програмному персоналу щодо організації відряджень, бронювання квитків та проживання, та належного звітування
- Допомога відділу персоналу при оформленні нових працівників, а саме сканування документів працівників, участь в співбесідах та перевірка рекомендаційних листів
- Ефективна робота зі службами фінансів, логістики, програмними відділами з підготовки до своєчасної закупівлі необхідних матеріалів та послуг
- Підтримка керівника служби підтримки та регіонального менеджера в питаннях адміністративної роботи
- Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх та інструкцій/процедур донорів відносно закупівель DRC, щодо уникнення конфлікту інтересів
- Інші адміністративні завдання за вимогою керівника
- Розуміння та забезпечення дотримання кодексу поведінки DRC
Необхідний досвід та компетенції:
- Вищий ступінь у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, управління бізнесом, менеджмент, тощо)
- Навички роботи в Microsoft Office, зокрема Excel, Word, бажаний досвід роботи з ERP системами
- Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, комунікабельність, фінансова грамотність
- Попередній досвід від 1 року
- Досвід роботи у НГО буде перевагою
- Знання Англійської на рівні В-1 або вище
- Вільне володіння українською та російською
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
- Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
- Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
- Медичне страхування та страхування життя.
Процес подачі заявки
Заявки відкриті лише для громадян України.
Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169379&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.
Кінцева дата подачі резюме: 23 жовтня 2023 р.