Асистент(-ка) з адміністративних питань, Київ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Асистент(-ка) з адміністративних питань, Київ

Право на захист (Фонд) – провідна правозахисна громадська організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем міграції, її причин та наслідків – шукає кандидата на посаду Асистента(-ки) з адміністративних питань.

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ

Асистента(-ка) з адміністративних питань підпорядковується Керівнику регіонального офісу і тісно співпрацює з регіональною командою на місці та командою фінансово-адміністративного відділу Фонду.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • Збір, систематизація та зберігання документації та матеріалів за результатами діяльності регіонального офісу у паперовій та електронній формі;
  • Зустріч бенефіціарів на рецепції
  • Слідкувати та підтримувати порядок в зоні рецепції
  • Організація побуту регіонального офісу БФ «Право на захист», підтримка взаємодії з власниками офісного приміщення та надавачами інших послуг (зв’язку, комунальних послуг, послуг з утримання приміщення, перевезень), допомога у закупівлях і налагодженні обладнання та приміщення, наявності необхідної оргтехніки; забезпечення підготовки приміщення БФ «Право на захист» до прийому клієнтів;
  • Збір фінансової документації (рахунки, тощо) команди та подання її на відшкодування витрат, відповідно до процедур БФ «Право на захист» та у визначені строки; замовлення необхідних послуг, канцелярських товарів тощо; 
  • Підтримка контактів з постачальниками з питань організації тренінгів, семінарів, робочих зустрічей, публічних заходів, прес-конференцій;
  • Консультація команди щодо процедури бронювання готелів, квитків на потяг/автобус/літак та оформлення відрядження
  • Підготовка різноманітних протоколів засідань, контроль за тим, щоб персонал дотримувався термінів виконання завдань, визначених зазначеними протоколами (за наявності), підготовка наказів, пов’язаних з організацією зустрічей, робочих груп, публічних заходів, круглих столів тощо;
  • Моніторинг обліку персоналу в ССО, щоденні записи заїзду/виїзду; підтвердження наявності списків відвідувань тренінгів, зустрічей та заходів, належним чином підписаних учасниками;
  • Моніторинг контрактів з постачальниками, ініціювання продовження до закінчення терміну дії та розірвання контрактів з постачальниками (з персоналом, оренда, Інтернет, закупівлі тощо), оцінка ефективності постачальників та заповнення відповідного шаблону;
  • Контроль за тим, що вся документація підготовлена ​​прозоро та підзвітно;
  • Переклад різноманітних вхідних/вихідних документів та усний переклад за потреби;
  • Контроль здачі МТЗ та брендового одягу, посвідчень та ін при звільненні працівника з команди
  • Видача та облік брендованого одягу та канцелярії;
  • Відправка документів НП Київської команди
  • Збір щомісячної звітності по результатам діяльності регіональної команди
  • Виконання доручень Президенту Фонду
  • Замовлення друкованої продукції та контроль залишків роздаткових матеріалів;
  • Будь-яка інша відповідальність, яка вважається необхідною або делегована керівником для забезпечення рівня обслуговування, який вимагається Фондом та/або донором;
  • Розуміння та дотримання Кодексу поведінки та інших політик Фонду;
  • Контроль здачі МТЗ та брендового одягу, посвідчень та ін при звільненні працівника з команди;
  • Видача та облік брендованого одягу та канцелярії;
  • Збір щомісячної звітності по результатам діяльності регіональної команди;
  • Виконання доручень Президенту Фонду.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

  • Вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;
  • Гарні комунікативні навички;
  • Здатність і готовність навчатися;
  • Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office;
  • Сильні організаційні здібності;
  • Вільне володіння українською, російською, знання англійської мови буде перевагою;
  • Гнучкість та відповідальність.

МИ ПРОПОНУЄМО

Фонд пропонує успішному кандидату:

  • Контракт до 30 грудня 2024 року з можливістю продовження, що залежатиме від виконання завдань та подальшого фінансування;
  • Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
  • Наставництво;
  • Дружня та енергійна команда.

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Надсилайте резюме на адресу [email protected] з назвою “Адміністративний асистент_Київ”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Без телефонних дзвінків, будь ласка.

ДАТА ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК

09 лютого 2024 р. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право дострокового завершення конкурсу.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій