Асистент проекту (Українська мережа за права дитини)
ЗАВЕРШЕНО
ГС «Українська мережа за права дитини» шукає фахівця на вакансію:
АСИСТЕНТ ПРОЕКТУ «СПІЛЬНО. Соціальні послуги для сімей у громаді» (“Соціальна інфраструктура для внутрішньо переміщених осіб”)
Українська мережа за права дитини створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини. Сьогодні нашими членами є 20 потужних українських та міжнародних організацій і благодійних фондів, що працюють по всій Україні з метою забезпечення прав та благополуччя дитини.
Основне завдання спеціаліста: Адміністративна підтримка проекту “Соціальна інфраструктура для внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується Консорціумом українських організацій у 12 цільових громадах Донецької та Луганської області, за підтримки UNICEF і Німецького державного банку розвитку.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
- Наявність досвіду роботи з документами, договорами;
- Гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
- Грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
- Впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
- Висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
- Готовність до відряджень;
- Володіння англійською мовою буде перевагою;
- Досвід роботи асистентом, секретарем в НУО секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
- І головне – бажання працювати.
Обов’язки:
- Організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.);
- Організація відряджень в рамках проекту та інша логістична підтримка;
- Координація заходів між членами Консорціуму, UNICEF та іншими зацікавленими сторонами;
- Адміністративна координація роботи з підрядними організаціями і консультантами;
- Підготовка листів, ведення листування;
- Ведення електронного і паперового документообігу;
- Підготовка документів, договорів, актів, службових записок за усталеними шаблонами;
- Збір та систематизація документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
- Переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
- Ведення баз даних;
- Участь у підготовці необхідної звітності;
- Адміністрування офісу;
- Ділова комунікація з партнерами проекту та іншими зацікавленими сторонами;
- Асистування у веденні зовнішньої комунікації за Проектом через соціальні мережі, оновлення на сайті;
- Виконання інших необхідних для реалізації проекту завдань на вимогу менеджера проекту.
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу;
- Можливості для особистісного та професійного розвитку;
- Термін дії проекту – до кінця листопада 2020 року з можливістю продовження;
- Нові завдання та професійні виклики;
- Робоче місце у м. Київ;
- Можливість виконувати роботу дистанційно в умовах надзвичайної ситуації;
- Оплата: 15 000 грн.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте мотиваційний лист та резюме з темою «Асистент проекту УМПД» до 15 квітня 2020, kateryna.ucrn@gmail.com
УМПД розглядатиме лише повні аплікації. УМПД контактуватиме лише з кандидатами, які відібрані до співбесіди.