Асистент/ка керівника/ці проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия (3)
Асистент/ка керівника/ці проєкту

Проєкт фінансовано Чеським агентством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг  асистента_ки керівника_ці проєкту.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 23 січня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Період заключення контракту: до 31 грудня 2025 року.

Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR25_LDN_2 Закупівля послуг асистента_ки керівника_ці проєкту” 

Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!

Просимо детальніше ознайомитися з: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR25_LDN_2.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Ступінь бакалавра або еквівалент в галузі економіки, міжнародного розвитку, соціології, державного управління або в іншій відповідній галузі.
  2. Досвід роботи в неурядовому секторі та/або підтверджений досвід роботи в адміністративному середовищі буде значною перевагою.
  3. Знання англійської мови (усне та письмове; рівень вище середнього), а також української мови є обов’язковими.
  4. Сильні організаторські здібності, вміння дотримуватися дедлайнів та працювати в умовах стресу.
  5. Орієнтованість на деталі з відмінними комунікативними, письмовими та аналітичними навичками.
  6. Здатність працювати самостійно.
  7. Сильні комп’ютерні навички – знання MS Office; навички роботи в Excel і Word.
  8. Глибоке розуміння контексту роботи органів місцевого самоврядування та функціонування територіальних громад.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція ) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП). 

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам можуть бути проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після аналізу всіх отриманих пропозицій. 


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з діяльності місць тимчасового проживання

Супервізори для психотерапевтів

Послуги тренера_ки/фасилітатора_ки

Експерт/ка з правових ризиків

Головний бухгалтер/ка в ГО «Життя»

Менеджер/ка з грантів