Асистент_ка відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant Ukraine Kyiv

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NRCHR

Vacancy_dfrfycsz(3)
Асистент_ка відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant Ukraine Kyiv

Hорвезька рада у справах біженців (NRC) є незалежною, гуманітарною неурядовою організацією, заснованою у 1946 році. Ми надаємо допомогу, захищаємо права та сприяємо розв’язанню проблем біженців, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які постраждали внаслідок збройного конфлікту.  NRC розпочала свою діяльність в Україні наприкінці 2014 року, підтримуючи людей, які постраждали від конфлікту на сході країни. Зараз ми нарощуємо наші зусилля в Україні та в сусідніх країнах, щоб надати допомогу людям, які змушені покинути свої домівки через війну. 

Ми шукаємо Асистента відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant в Північний регіональний офіс NRC в Києві.

Ваші обов’язки включатимуть:

  • Виконувати всі адміністративні завдання для забезпечення безперебійної роботи територіальних офісів: замовлення миючих засобів, канцтоварів та витратних матеріалів, управління договорами оренди в Київській області (київський офіс, гостьовий будинок, квартири експатів) шляхом підготовки договорів оренди, подання PR/PO, необхідних для сплати орендної плати, координація роботи з усіма орендодавцями, підготовка змін до договорів оренди (продовження, розірвання, інші зміни в договорі).
  • Координувати співпрацю з клінінговою компанією.
  • Допомагати у складанні листів, супровідних листів для офіційної кореспонденції. 
  • Надання відповідей на загальні інформаційні запити з достовірною інформацією. 
  • Відправлення, отримання, розподіл та підшивка вхідної та вихідної кореспонденції.
  • Організація заходів та зустрічей у Київській області (пошук місця проведення, організація кейтерингу, обробка оплати). 
  • Бронювання житла в Київській області для співробітників та відвідувачів NRC у разі потреби.
  • Робота з офіційними установами у разі потреби.
  • Надання дослідницької та адміністративної підтримки у разі потреби.
  • Своєчасне звіряння авансу, якщо він був виданий.
  • Виконувати інші відповідні завдання на вимогу лінійного керівника / Асистента керівника.
  • Робота з табелями обліку робочого часу Київського офісу (збір підписів, архівування).
  • Підготовка наказів на відрядження відповідно до тарифів та добових.

Вимоги:

  • Ступінь бакалавра у відповідній галузі. Вища освіта буде перевагою.
  • Мінімум 1 рік аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи в гуманітарній організації буде перевагою. 
  • Досвід роботи в складних та нестабільних умовах. 
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні, вільне володіння українською мовою, письмово та усно.

Ми пропонуємо:

  • Трудовий договір до 31.12.2024 року (з можливістю продовження)
  • Офіційна заробітна плата та медичне страхування
  • Графік роботи: 9.00-17.00, субота,неділя – вихідні дні

Кінцевий термін подачі заяв – 12.08.2024

Щоб подати заявку на цю вакансію,   натисніть посилання

Ця позиція відкрита для кандидатів, які мають законне право працювати в Україні. Будь ласка, зверніть увагу, що ми не можемо надати дозвіл на роботу або візову підтримку для цієї посади.

NRC заохочує людей з інвалідністю, які хотіли б працювати в офісі, подавати заявки.   


Останні публікації цього розділу:

Молодший/ша фахівець/чиня проекту з відновлення водопостачання

Послуги асистента/ки проєктної команди

Фахівець/фахівчиня проекту з відновлення водопостачання / Shelter and WASH Officer

Фахівець/чиня відділу розвитку альтернативної енергетики / Shelter and Infrastructure Officer

Вакансія: Health Support Coordinator, NOC, FTA, DS-Dnipro, Nationals only

Старший/а Спеціаліст/ка зі Звітності / Senior Reporting Associate