Асистент_ка відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant Ukraine Kyiv
Hорвезька рада у справах біженців (NRC) є незалежною, гуманітарною неурядовою організацією, заснованою у 1946 році. Ми надаємо допомогу, захищаємо права та сприяємо розв’язанню проблем біженців, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які постраждали внаслідок збройного конфлікту. NRC розпочала свою діяльність в Україні наприкінці 2014 року, підтримуючи людей, які постраждали від конфлікту на сході країни. Зараз ми нарощуємо наші зусилля в Україні та в сусідніх країнах, щоб надати допомогу людям, які змушені покинути свої домівки через війну.
Ми шукаємо Асистента відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant в Північний регіональний офіс NRC в Києві.
Ваші обов’язки включатимуть:
- Виконувати всі адміністративні завдання для забезпечення безперебійної роботи територіальних офісів: замовлення миючих засобів, канцтоварів та витратних матеріалів, управління договорами оренди в Київській області (київський офіс, гостьовий будинок, квартири експатів) шляхом підготовки договорів оренди, подання PR/PO, необхідних для сплати орендної плати, координація роботи з усіма орендодавцями, підготовка змін до договорів оренди (продовження, розірвання, інші зміни в договорі).
- Координувати співпрацю з клінінговою компанією.
- Допомагати у складанні листів, супровідних листів для офіційної кореспонденції.
- Надання відповідей на загальні інформаційні запити з достовірною інформацією.
- Відправлення, отримання, розподіл та підшивка вхідної та вихідної кореспонденції.
- Організація заходів та зустрічей у Київській області (пошук місця проведення, організація кейтерингу, обробка оплати).
- Бронювання житла в Київській області для співробітників та відвідувачів NRC у разі потреби.
- Робота з офіційними установами у разі потреби.
- Надання дослідницької та адміністративної підтримки у разі потреби.
- Своєчасне звіряння авансу, якщо він був виданий.
- Виконувати інші відповідні завдання на вимогу лінійного керівника / Асистента керівника.
- Робота з табелями обліку робочого часу Київського офісу (збір підписів, архівування).
- Підготовка наказів на відрядження відповідно до тарифів та добових.
Вимоги:
- Ступінь бакалавра у відповідній галузі. Вища освіта буде перевагою.
- Мінімум 1 рік аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи в гуманітарній організації буде перевагою.
- Досвід роботи в складних та нестабільних умовах.
- Володіння англійською мовою на середньому рівні, вільне володіння українською мовою, письмово та усно.
Ми пропонуємо:
- Трудовий договір до 31.12.2024 року (з можливістю продовження)
- Офіційна заробітна плата та медичне страхування
- Графік роботи: 9.00-17.00, субота,неділя – вихідні дні
Кінцевий термін подачі заяв – 12.08.2024
Щоб подати заявку на цю вакансію, натисніть посилання
Ця позиція відкрита для кандидатів, які мають законне право працювати в Україні. Будь ласка, зверніть увагу, що ми не можемо надати дозвіл на роботу або візову підтримку для цієї посади.
NRC заохочує людей з інвалідністю, які хотіли б працювати в офісі, подавати заявки.