Асистент_ка з адміністративних питань
ЗАВЕРШЕНО
Представники Alliance15, Welthungerhilfe (WHH), Concern Worldwide і Cesvi працюють разом в Україні з лютого, використовуючи свої об’єднані ресурси для забезпечення швидкого та ефективного реагування на надзвичайні ситуації та надання допомоги постраждалому від кризи населенню.
Команда JERU оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Асистента з адміністративних питань в м. Києві.
Короткий опис посади:
Асистент з адміністративних питань забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу та здійснює обробку адміністративних запитів відповідно до своїх повноважень. Звітує менеджеру з персоналу та адміністративних питань, співпрацює з підрозділом із закупівель та іншим персоналом для забезпечення своєчасного виконання адміністративних завдань та надання необхідної підтримки іншому персоналу в зоні своєї відповідальності.
Просимо ознайомитися з вимогами та описом вакансії та надсилати Ваше резюме за посиланням нижче.
Будь ласка, надішліть заявку англійською мовою через нашу систему онлайн-рекрутингу до 20.07.2023.
Welthungerhilfe у всій своїй діяльності віддана боротьбі з тероризмом. Тому будь-який кандидат, якому буде запропонована робота в організації, перевірятиметься щодо належності до списків відомих і підозрюваних терористів.
Обов’язки:
- Організація відряджень персоналу (бронювання квитків, готелів, оформлення наказу, супровід у оформленні віз та здійснення інших заходів для забезпечення відряджень національних працівників як по Україні, так і за кордон).
- Забезпечення діяльності офісу (своєчасне замовлення канцелярії, господарських товарів, витратних матеріалів, води тощо та послуг).
- Дотримання кодексу поведінки організації та внутрішніх процедур щодо закупівель з метою уникнення конфлікту інтересів.
- Надання загальної підтримки відвідувачам офісу.
- Забезпечення відстеження термінів дії віз, дозволів на проживання тощо для міжнародного персоналу.
- Допомога міжнародному персоналу в отриманні віз, посвідок на проживання, адресної реєстрації тощо (підготовка необхідних документів та супровід іноземних працівників під час візитів до Міграційної служби та Центрів надання адміністративних послуг).
- Організація зустрічей, тренінгів та корпоративних заходів як в офісних приміщеннях Welthungerhilfe, так і за їх межами.
- Забезпечення документообігу між регіональними офісами.
- Вирішення інших адміністративних завдань у відповідності до внутрішніх положень та процедур Welthungerhilfe.
Необхідний досвід та технічні компетенції:
- Впевнений користувач MS Word, Excel, PowerPoint, пошта Microsoft Outlook, MS Teams.
- Добре володіння англійською і українською мовами (розмовні та письмові навички володіння англійською мовою не нижче рівня Intermediate).
- Хороші організаційні здібності та вміння планувати свою роботу.
- Хороші навички спілкування.
- Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, фінансова грамотність
- Попередній досвід від 1 року, досвід роботи у НГО буде перевагою
- Освіта: ступінь бакалавра або вище у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, управління бізнесом, менеджмент тощо).
Що ми пропонуємо:
- Можливість працювати у цікавій та надзвичайно важливій сфері у складі професійної та дружньої команди.
- Випробувальний термін — 3 місяці.
- Зручне розташування офісу (м. Золоті Ворота).
- Офіційне працевлаштування за трудовим контрактом (до кінця поточного року з можливістю пролонгації).
- Конкурентний рівень заробітної плати та річний бонус.
- Медичне страхування.
- Оплачувана відпустка — 29 календарних днів на рік.
Організація залишає за собою право закрити дану вакансію достроково в разі виявлення належного кандидата. Welthungerhilfe цінує різноманітність і забезпечує інклюзивне, недискримінаційне робоче середовище. Ми приймаємо заявки від людей відповідної кваліфікації усіх верств суспільства, у тому числі осіб з інвалідністю.
Шановний/а кандидате, відправляючи заявку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».