Асистент/-ка з питань стратегічного планування в програму USAID DOBRE
ЗАВЕРШЕНО
Фонд розвитку місцевої демократії (ФРМД), який реалізує програму “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)”, яка фінансується USAID, оголошує конкурсний відбір на посаду:
АСИСТЕНТ/АСИСТЕНТКА з питань СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
Метою програми ДОБРЕ, яку реалізує консорціум під керівництвом міжнародної неурядової організації Global Communities, є посилення місцевого самоврядування в Україні, підтримка процесу децентралізації, а також створення умов в органах місцевого врядування для покращення управління ресурсами.
Програма ДОБРЕ працює в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано -Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській.
ФРМД відповідає за один з найважливіших компонентів програми: підтримку українських громад у процесі партисипативного стратегічного планування методом ФРМД.
Метою співпраці з особами, які пройшли конкурсний відбір буде створення команди місцевих експертів з партисипативного стратегічного планування, здатної забезпечити незалежну
консультативну підтримку об’єднаним громадам. Ми шукаємо людей – громадян/нок України, що проживають на територіїї України, які хочуть розвиватися та здобувати нові вміння і досвід.
УМОВИ ПРАЦІ
Праця асистента/асистентки стратегічного планування триватиме приблизно 4-6 місяців з можливістю продовження контракту на наступних етапах проекту (після попередньої перевірки якості та результатів виконаної роботи).
Планований загальний обсяг праці в даному етапі реалізації проекту складає 7 днів для однієї громади. Початок праці заплановано на березень 2019 року.
Місцем праці є Україна. Завдання будуть виконуватися у громадах, які визначить ФРМД у наступних областях: Дніпропетровська, Івано-Франківська, Харківська, Херсонська, Кіровоградська, Миколаївська та Тернопільська. На кожну громаду передбачається мінімум по п’ять днів роботи на її території, тому кандидати/ки повинні бути готові до подорожей. Місце проживання кандидата/ки буде взяте до уваги, однак ФРМД не гарантує, що розподіл громад буде йому/їй відповідати.
Крім гонорару передбаченого за контрактом, гарантується відшкодування витрат на подорожі до громад відповідно до правил, встановлених ФРМД і передбачених у бюджеті проекту. У рамках угоди не плануються завдання, що будуть виконуватися на території Польщі та поїздки до Польщі.
Асистент/Асистентка буде співпрацювати безпосередньо з польсько-українською командою фахівців ФРМД, що працюють в Україні, а також координаторами з варшавського офісу ФРМД.
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ
Завдання будуть виконуватись безпосередньо під керівництвом польсько-української команди ФРМД і включатимуть такі обов’язки:
- Участь та допомога у організації стратегічних зустрічей в громадах та додаткових заходах (5 днів праці безпосередньо в даній громаді), включаючи самостійне проведення окремих частин цих зустрічей, допомога у організації праці у малих групах; участь у підготовці матеріалів для учасників зустрічей, а також підсумкових матеріалів з зустрічей.
- Документування стратегічних зустрічей та додаткових заходів, включаючи ведення конспектів з перебігу зустрічей, нагляд за списками учасників на відповідній формі разом із підсумком відвідуваності, фотографічна документація нарад тощо.
- Пошук даних та інформації, участь у перевірці та оновленні діагнозу місцевого розвитку та підготовка висновків з діагнозу як підрозділу стратегії розвитку громади.
- Аналіз результатів соціальних досліджень та підготовка висновків з дослідження як підрозділу стратегії розвитку громади.
- Допомога у проведенні громадських консультацій та підготовка звіту з підсумками.
- Участь у розробці проекту та остаточного варіанту стратегії розвитку громади.
- Співпраця з громадою у сфері популяризації проекту та заходів, що реалізуються у громаді (стратегічне планування), в тому числі у соціальних мережах.
КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ДОСВІД
Ми шукаємо кандидатів/кандидаток – громадян/нок України, що проживають на територіїї України, вільно володіють українською мовою в письмовій формі та в мові, а також мають наступні кваліфікації і досвід:
- Вища освіта, бажано пов’язана з державним управлінням, економікою або соціологією.
- Знання специфіки та роботи системи місцевого самоврядування України у контексті реформи децентралізації.
- Знання або досвід у сфері стратегічного планування, а також партисипативних методів роботи.
- Принаймні 2 роки професійного досвіду роботи для державної адміністрації в Україні, наприклад, (спів)праця під час опрацювання аналізу SWOT, соціально-економічної діагностики, інших аналітичних матеріалів стосовно розвитку громад, стратегії розвитку, соціальних досліджень для органів місцевого самоврядування, участь у робочих групах, що виконують схожі завдання, проведення семінарів для органів місцевого самоврядування тощо.
- Досвід співпраці з асоціаціями та об’єднаннями українських територіальних громад
- Вільне володіння українською мовою
Додатковою перевагою буде принаймні базове знання польської або англійської мови.
ДОДАТКОВІ ВИМОГИ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
З формальних причин контракти не можуть бути підписані із:
- підприємствами/фізичними особами-підприємцями (ФОП), тому будуть розглядатися лише кандидати/ки, які надають послуги як фізичні особи;
- штатними працівниками органів державної влади.
ПРОЦЕС НАБОРУ
Якщо ви зацікавлені у співпраці, будь ласка, відправте заявку, підготовлену українською мовою, виключно на шаблоні, доданому до цього оголошення. Заявки, надіслані в іншій формі, не будуть розглядатися.
Основні критерії оцінки:
- Вища освіта – бажано у галузі державного управління економіки або соціології.
- Знання про роботу системи місцевого самоврядування України у контексті реформи децентралізації (вища/післядипломна освіта, курси, семінари, участь у проектах, пов’язаних з децентралізацією).
- Знання або досвід у галузі стратегічного планування (вища/післядипломна освіта, курси, семінари, участь в проектах, що інформують або впроваджують стратегічне планування).
- Принаймні 2 роки професійного досвіду у співпраці з органами державного управління в
Україні – наприклад, приготування SWOT-аналізу, соціально-економічної діагностики або інших аналітичних матеріалів щодо розвитку громад, стратегії розвитку, проведення соціальних досліджень для органів державної адміністрації, участь у робочих групах, що виконують схожу роботу, проведення семінарів для органів місцевого самоврядування тощо.
- Досвід співпраці з асоціаціями та об’єднаннями українських територіальних громад
- Вільне володіння українською мовою.
Додаткові критерії оцінки:
- Знання і досвід роботи з використанням партиcипативних методів, в тому числі модерування публічних зібрань у громадах.
- Рекомендації, що підтверджують досвід у сфері співпраці з українськими органами місцевого самоврядування (підписані документи необхідно долучити до заявки).
- Розмір пропонованого гонорару у рамках контракту.
- Знання польської або англійської мови.
Фонд залишає за собою право перевірити достовірність наданої інформації та рекомендацій (у тому числі в Skype розмовах). ФРМД також попросити кандидата надіслати додаткові документи, пов’язані із заявленими кваліфікаціями.
Остаточний список кандидатів буде визначений після консультації з головним виконавцем проекту
ДОБРЕ.
Критерій ціни:
Кандидату/ці треба запропонувати суму загального гонорару за один день праці (в доларах США – SP Assistant_Application Form_UAUSD).
УВАГА: Запропонований загальний гонорар повинен включати обов’язкові податки, внески і збори на соціальне та медичне страхування – майбутній Виконавець зобов’язаний оплатити необхідні внески (Виконавця і Замовника) у фонд соціального та медичного страхування за місцем податкового резидентства, тобто на території України, де він/вона проживає.
Планований загальний обсяг праці, за який працівник отримує гонорар, складає 7 днів (для однієї громади) та включає завдання, вказані у пункті «Посадові обов’язки». Крім гонорару передбаченого за контрактом, гарантується відшкодування витрат на подорожі до громад відповідно до правил, встановлених ФРМД і передбачених у бюджеті проекту.
Якщо подані заявки будуть перевищувати суми, встановлені бюджетом проекту, ФРМД може розпочати перемовини із кандидатами відповідно до займаного місця у рейтинговому списку.
Фонд лишає за собою право без будь-яких підстав припинити цей конкурсний відбір та оголосити новий. Просимо слідкувати за оголошеннями на веб-сайті ФРМД у зв’язку з можливістю опублікування змін до Конкурсного набору або відповідей на запитання інших кандидатів. Будь ласка, дивіться на сторінку з оголошенням, опублікованим за адресою:
http://frdl.org.pl/doradztwo-i-konsulting/projekty-miedzynarodowe/dobre-decentralization-offering-
better-results-and-efficiency/
Заявки просимо надсилати у вигляді підписаної скан-копії (форма/шаблон заявки є додатком до цього оголошення) на адресу електронної пошти: [email protected], до 27 грудня 2018 р. У темі повідомлення просимо написати: “Rekrutacja: Lokalny Asystent Strategicznego Planowania“.
Залишаємо за собою право контакту виключно із кандидатами, відібраними протягом конкурсу. Зі всіма можливими питаннями просимо звертатись за електронною адресою: [email protected]
Інформація телефоном надаватися не буде.