Асистент/ка гарячої лінії

Зафіксувати у Google календарі!


prostirjob_vacancy_dfrfycsz(4)
Асистент/ка гарячої лінії

БО “Благодійний фонд Посмішка ЮА” запрошує Асистента/ку гарячої лінії в команду проєкту «Підтримка здоров’я, добробуту та гідності вразливих, постраждалих від конфлікту людей в Україні».

Проєкт спрямований на надання гуманітарної допомоги постраждалим громадам, зокрема в Херсонській області, у зв’язку з наслідками збройного конфлікту та надзвичайних ситуацій. Це включає розподіл твердого палива, засобів гігієни та ремонтних наборів для відновлення пошкодженого майна. Основна мета — забезпечення базових потреб населення в складних умовах.

Обов’язки:

  • Прийом дзвінків від бенефіціарів та надання необхідної інформації.
  • Реєстрація звернень бенефіціарів у системі управління заявками;
  • Обробка електронних запитів, повідомлень у чаті та інших каналів комунікації;
  • Допомога у вирішенні питань та проблем бенефіціарів згідно з внутрішніми правиламиНадання консультацій бенефіціарам щодо послуг організації;
  • Перенаправлення складних запитів до відповідних відділів або фахівців.
  • Збереження історії взаємодії з бенефіціарами для подальшого аналізу та поліпшення сервісу;
  • Збір зворотного зв’язку від бенефіціарів щодо якості обслуговування та роботи гарячої лінії.
  • Підготовка регулярних  звітів для керівництва та партнерів;

 

Локація: м. Запоріжжя

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Участь у проєктній діяльності на подібній позиції від 1-го року;
  • Вмінняроботи з Google Таблицями, Excel, навички обробки великих обсягів даних.
  • Відповідальність, стресостійкість, увага до деталей.
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм (Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації).

Надсилайте резюме до 03.01.2025 на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа “Асистент/ка гарячої лінії”.

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.

**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.

***Шановний/на кандидат/ка, інформуємо тебе про те, що ми проводимо перевірку біографічних даних, рекомендаційних листів і довідок, а також просимо кандидатів/ок ознайомитись з політиками Фонду: https://www.posmishka.org.ua/report/

 

 

 

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Волонтерство у соціальній школі та будинку соціального захисту

Офіцер/-ка з безпеки

Закупівельник/ця

Дистрибутор/-ка

Менеджер/ка з фінансових питань