Асистент/ка із закупівель до Швейцарського інституту тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Аліна

Vacancy вакансія(5)
Асистент/ка із закупівель до Швейцарського інституту тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH)

Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Асистента із закупівель.

Мета роботи: забезпечити загальну закупівлю різноманітних товарів і послуг, в рамках проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

1. Основні завдання
– забезпечити загальну закупівлю різноманітних товарів і послуг, включаючи медичні товари, витратні матеріали, медичне обладнання для проекту, особливо пов’язане з координацією циклу закупівель;
– забезпечення відповідності вимогам SwissTPH та нормативним актам донора, а також вимогам українського законодавства.

2. Функції:
– нагляд за процесом закупівель різних товарів і послуг, включаючи медичні товари, витратні матеріали, медичне обладнання;
– координація заявок, запитів щодо комерційних пропозицій та пошук консультантів;
– проведення порівняльного аналізу пропозицій, отриманих у відповідь на запити пропозицій/тендери на найм і закупівлю товарів і послуг від незалежних підрядників і консультантів;
– організація та модерація тендерних комітетів, підготовка записок про переговори та інші необхідні документи;
– визначення рішення щодо закупівель, які найкраще відповідають потребам і відповідають умовам політики закупівель SwissTPH і найкращим міжнародним практикам;
– підготовка контрактів з постачальниками та підтримка контрактів після укладення, забезпечуючи актуальність і повноту всіх документів;
– проведення консультацій з постачальниками щодо доставки, якості тощо, щоб забезпечити виконання вимог;
– забезпечення належної процедури відбору;
– перевірка результатів, збирання та перевірка бухгалтерської документації (супровідні документи, накладні, акти прийому-передачі тощо), узгодження своєчасної оплати;
– забезпечення правильного оформлення всіх закупівельних, бухгалтерських та фінансових документів;
– розподіл витрат в рамках наявного бюджету;
– виконання інших обов’язків за дорученням.

3. Навички:
– володіння англійською та українською мовами;
– вміння працювати в команді;
– комп’ютерна грамотність у роботі з різними програмними додатками (MS Word, Excel, Access тощо);
– критичне мислення та уважність до деталей;

4. Основні вимоги
– ступінь бакалавра та 3+ роки попереднього відповідного досвіду, бажано в наданні послуг із закупівель;
– досвід у закупівлях комплексних товарів і послуг;
– досвід роботи з міжнародними донорськими програмами;
– самовмотивований і відданий справі;
– швидко мислить і здатний працювати з мінімальним контролем;
– здатність організовувати рутинні дані та підтримувати встановлені процедури;

Місце знаходження: Україна, м. Київ

Зацікавлені кандидати можуть надсилати свої резюме та мотиваційний лист англійською мовою на адресу: [email protected] із зазначеннями посади.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project