Асистент/ка керівника

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Mezha

Vacancy_dfrfycsz(2) вакансія
Асистент/ка керівника

Антикорупційний центр “Межа” шукає в команду асистента керівника.

Обов’язки:

  • планувати та координувати робочі зустрічі голови організації;
  • організовувати події (інтенсив Школи Антикору, публічні заходи);
  • комунікувати з партнерами та вести ділове листування;
  • координувати та організовувати закордонні відрядження; 
  • вести документацію та забезпечувати роботу офісу;
  • виконувати інші операційні заходи та доручення керівниці.

Чекаємо в команді Антикорцентру, якщо ти:

  • маєш досвід  роботи асистентом, в організації подій або інший релевантний  (але також розглянемо кандидатури випускників ЗВО);
  • володієш високими комунікативними та організаційними навичками; 
  • легко знаходиш спільну мову з людьми;
  • відповідальність, уважність, пунктуальність – твої риси;
  • умієш працювати в режимі багатозадачності та визначаєш пріоритети;
  • вільно володієш українською та англійською на рівні  Intermediate і вище.

Ми пропонуємо:

  • оплату – 25-35 тисяч гривень, визначається за результатами співбесіди з урахуванням досвіду кандидата, є можливість кар’єрного та фінансового росту – залежно від особистих вкладень;
  • full-time зайнятість, роботу з офісу в центрі Києва зі смачною кавою ;)
  • 1 день на тиждень – дистанційно (за бажанням);
  • співпраця на умовах контракту з ФОП із випробувальним терміном в 1 місяць;
  • дружню команду, яка націлена на результат і має 0 толерантність до корупції.

Надсилайте CV на пошту [email protected] з темою “Асистент/ка керівника”. 

Чекаємо на ваші резюме!


Останні публікації цього розділу:

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту

Вакансія: Senior Project Manager

Тренер/ка-методолог/иня у сфері ''Децентралізація освіти на місцевому та регіональному рівнях''