Асистент(ка) керівника ГО
ЗАВЕРШЕНО
Асистент(ка) керівника ГО
Громадська організація «Центр забезпечення найкращих інтересів дитини «Стаття 3» (https://article3.ngo/) запрошує доєднатись до діяльності в ролі асистента керівника.
Нам важливо, аби кожен член команди поділяв основні цінності організації:
- Визнання дітей носіями прав людини, а не об’єктами милостині;
- Недопустимість маніпулювання дітьми та їх правами;
- Неупередженість та недискримінація за будь-якою ознакою;
- Прагнення дивитись вглиб ситуації, а не шукати поверхневі рішення.
Якщо Вам близькі такі цінності, запрошуємо розглянути дану вакансію.
Кваліфікаційні вимоги:
- Наявність вищої освіти;
- Загальний досвід роботи від 2х років;
- Досвід роботи з документами (не менше 1го року);
- Грамотна усна та письмова мова;
- Англійська на рівні не нижче за В2;
- Вільне користування програмами Microsoft Office та Google Workspace, вміння швидко розбиратись в різноманітному програмному забезпеченні;
- Вміння виконувати поставлені задачі вчасно і якісно, а також вміння самостійно організовувати свій час, формулювати задачі для себе та для залучених виконавців;
- Чесність і добросовісність.
Перевагами буде:
- Освіта за напрямками: право, менеджмент або міжнародні відносини.
- Досвід роботи в правозахисній діяльності.
- Досвід роботи в неприбутковій організації (ГО або БО).
Функціональні обов’язки асистента керівника:
- Підготовка протоколів зборів та інших документів для внутрішнього документообігу та зовнішньої комунікації (в т.ч. основи Наказів та Рішень ГО);
- Підготовка презентацій та інших візуальних матеріалів;
- Організація збереження документів;
- Пошук та систематизація додаткової інформації, написання статтей (за запитом);
- Здійснення перекладів (за потреби);
- Участь у залученні членів команди та фахівців на контрактній основі, координація роботи фахівців на контрактній основі;
- Участь у залученні ресурсів, в т.ч. через співнаписання проєктних пропозицій, подач на пільгове ПЗ та ін;
- Інші функції відповідно до поточної діяльності керівника.
Умови роботи:
Часткова зайнятість, віддалена робота (з можливістю перейти на повну зайнятість),
Щомісячна оплата праці на основі підписаного договору.
Етапи відбору.
1 – Заповнення анкети за посиланням.
Анкети переглядаються щотижнево. З кандидатами, які відповідають кваліфікаційним вимогам та мають перевагу у досвіді та очікуваннях, призначається співбесіда якнайшвидше.
2 – Перша співбесіда: е-зустріч на 15 хвилин, аби взаємно співставити відповідність очікувань.
3 – Глибинна співбесіда: до 1ї години, включатиме додаткові поглиблені питання щодо навичок та кваліфікації.