Асистент/ка-логіст/ка у проєкт з розвитку молодіжних центрів
ЗАВЕРШЕНО
1. Інформація про програму та проєкт:
Програма “Мріємо та діємо”спрямована на розвиток та підтримку молоді в Україні, створення сприятливого середовища, в якому молодь матиме можливість реалізувати свої мрії, ідеї та бачення розвитку країни. Використовуючи орієнтований на молоде покоління підхід – не для молоді, а разом з молоддю – програма сприяє молодіжним інноваціям, підприємництву, посиленню участі у прийнятті рішень у громадах та розв’язанні проблем на національному рівні, а також посилює потенціал української молоді бути рушійною силою плюралізму та поваги до різноманітності. «Мріємо та діємо» залучає молодь до розробки та реалізації проєктів та ініціатив, а також проводить дослідження, щоб на їх основі формувати молодіжну політику та рухатись до ефективних та стійких змін.
Програма “Мріємо та діємо” впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Будуємо Україну разом (БУР), Центром “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network.
В рамках 5-річної програми “Мріємо та діємо” реалізується проєкт “МолодьТуТ: створи громаду молодіжних перспектив, одним із напрямків якого є компонент «МолодьТуТ: творимо простори. Мета проєкту – посилення спроможності молодіжних просторів у громадах надавати якісні послуги для молоді та розбудовувати сприятливе середовище для розвитку громадського активізму, підвищення соціальної згуртованості, просування толерантності та інклюзивності у громадах.
Проєкт «Молодь:ТуТ: творимо простори» реалізовує громадська організація «Молодіжна Платформа», яка є експертною організацію у секторі створення та менеджменту молодіжних центрів. Організація модерує процес створення та наповнення програмною роботою 42 молодіжних центрів програми «Мріємо та діємо».
2. Обов’язки та вимоги:
Вимоги:
- Хороші комунікативні навички, ділове мовлення;
- Хороше знання електронних сервісів Google, Microsoft. Вміння організовувати та вести відеоконференції. Знання комп’ютерних програм MS Word та MS Excel;
- Хороші навички підготовки документів й досвід написання звітів для керівництва, донорів;
- Хороші навички організації та управління часом, увага до деталей та здатність вкладатися в терміни;
- Самостійність, хороші усні та письмові комунікативні, навички, відповідальність;
- Досвід роботи в громадському секторі, зокрема з донором USAID (буде перевагою);
- Наявність базових знань проєктного менеджменту;
- Робота в офісі у м. Луцьк в центрі міста
- Наявність ФОП 3 групи, або готовність його відкрити у разі проходження на посаду. Про це треба вказати при подачі заявки.
- Володіння українською, англійською (Upper-Intermediate/Advanced) мовами
- Здатність працювати в команді й орієнтованість на результат.
Обов’язки:
- Комунікація із представниками молодіжних центрів, поширення інформації для всіх учасників та бенефіціарів проєкту;
- Організація тренінгів у різних містах України: комунікація і підрядниками (готелями, ресторанами, перевізниками) для груп понад 30 осіб
- Програмне та фінансове звітування за заходи;
- Організація онлайн заходів для представників молодіжних центрів;
- Ведення електронних та паперових баз даних;
- Синхронізація інформації щодо діяльності молодіжних центрів із усіма учасниками проєкту;
- Контроль виконання домашніх завдань молодіжними центрами, збір та аналіз результатів завдань
- Ведення внутрішніх комунікацій проєкту, поширення інформації через електронні пошти, месенджери, системи внутрішнього спілкування тощо
- Виконання інших завдань пов’язаних з логістикою проєкту
3. Технічна інформація для подачі:
Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 26 вересня 2023 року. Надсилання цих даних є обов’язковим для проходження технічного відбору:
- Резюме (із вказанням релевантної освіти та дотичного досвіду);
- Рекомендовані копії дипломів, сертифікатів, які підтверджують відповідну освіту;
- Установчі документи ФОП (якщо він відкритий) – виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, довідка про відкриття рахунку ФОП з банку. Якщо ви готові відкрити ФОП протягом 1-2 днів у випадку пропозиції працювати вкажіть цю інформацію у листі/резюме;
- Контакти осіб або організацій, з якими працювали за останні 1-2 роки, що можуть надати рекомендації;
- Цінова пропозиція із розрахунку 80% робочого часу. Тривалість роботи жовтень 2023 – вересень 2023 (12 місяців) з можливістю продовження.
Зарплатний діапазон 14 000 – 18 600 грн/міс до оподаткування.
Заявку, цінову пропозицію й супровідні файли надсилайте на електронну пошту – [email protected].
Тема листа: Вакансія на посаду – Асистент-логіст/асистентка-логістка у проєкт з розвитку молодіжних центрів.
Питання чи уточнення також надсилайте на цю електронну пошту.