Асистент/ка менеджерки проєкту БО “Позитивні жінки”
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на заміщення вакансії «Асистент/ка менеджерки проєкту». Графік: повна зайнятість (очно + дистанційно). Асистент_ка буде підпорядкуватись керівниці/координатору/ці проєкту і відповідатиме за поточне виконання завдань проєкту.
І. Обсяг послуг
- Адміністративна підтримка координатору_ки проєкту, зворотній зв’язок з регіональними командами (листування, уточнення, комунікація із командами проєктів та партнерами у регіонах);
- Допомога в організації операційних, фінансових та адміністративних процесів для потреб проекту та надає підтримку в обслуговуванні офісу;
- Контроль виконання проектних завдань і доручень консультантам_кам;
- Організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проекту (електронного та паперового): договорів, актів за усталеними шаблонами та інших документів;
- Підготовка листів, ведення ділового листування;
- Допомога менеджеру проекту щодо розробки проектної документації;
- Адміністрування документації проектів (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання;
- Участь в організації та проведенні закупівель: підготовка запитів до постачальників та підготовка документів для Тендерного комітету, оформлення документів згідно з процедурними вимогами організації;
- Базова перевірка первинної документації від підрядників, відстеження заповнення документів згідно з правилами донорів;
- Допомога керівнику проєкту/напрямку в організації та проведенні заходів у межах програми, в тому числі проведенні відеоконференцій та зум-нарад (ведення протоколів, контроль виконання доручень і поставлених завдань) та інших заходів;
- Підготовка звітності по проекту в різних розрізах на основі наданих членами команди проекту даних: підготовка презентацій, аналітичних довідок та проміжних звітів;
- Виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу координатора_ки проекту.
IІ. Умови здійснення оплати:
Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту про надання послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач (-ка) послуг здійснює за власний рахунок.
IІІ. Умови надання послуг:
- офіційне працевлаштування – оформлення за договором ФОП (3 група) або ЦПХ;
- 100% зайнятість, можливість працювати за гнучким графіком;
- надання послуг на базі офісу Організації в м. Київ (район Поділ);
- випробовуваний термін – 4 тижня, з забезпеченням оплати;
- готовність до відряджень (західні та центральні області України);
ІV. Кваліфікаційні вимоги
- Повна вища освіта (гуманітарні науки, адміністрування, менеджмент, економіка або суміжні галузі);
- Досвід роботи на аналогічній позиції (бажано в неурядових громадських об’єднаннях) – мінімум 2 роки. Досвід адміністративної діяльності або роботи у сфері проєктного менеджменту буде перевагою;
- Гарні комунікативні та організаторські навички, здатність працювати в команді;
- Здатність самостійно пріоритезувати завдання;
- Навички організації робочих процесів та самостійність в ухваленні операційних рішень;
- Грамотна письмова та усна українська мова;
- Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate
- Володіння ПК (просунутий користувач Word, Excel,Power Point);
- Готовність до короткотривалих відряджень в межах Україні;
- Розуміння основ проектної менеджменту та розуміння циклу проекту;
- Мультизадачність і стресостійкість, результативність та робота з чіткими дедлайнами;
- Орієнтація на результат.
Вимоги до учасників: |
Підтверджуюча документація: |
Повна вища освіта (гуманітарні науки, адміністрування, менеджмент, економіка або суміжні галузі) |
Копія диплому/сертифікатів |
Досвід роботи на аналогічній позиції (бажано в неурядових громадських об’єднаннях) – мінімум 2 роки. Досвід адміністративної діяльності або роботи у сфері проєктного менеджменту буде перевагою. |
Резюме або мотиваційний лист в довільній формі з описанням досвіду та контактними даними осіб, що можуть це підтвердити |
Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate |
Резюме |
Перелік документів, які необхідно подати:
- Резюме/CV та мотиваційний лист (за бажанням) з описом відповідного досвіду.
- Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо).
- Контактні дані (телефон та електронна адреса) попередніх роботодавців.
- Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які працюють по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.
Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Асистент_ка менеджерки проєкту».
Термін подання документів: до 17 січня 2023 р., реєстрація документів завершується о 18:00.
Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
Благодійна організація «Позитивні жінки» – це самоорганізація жінок, які об’єднались для того, щоб жінки, які живуть з ВІЛ в Україні, могли вільно, без бар’єрів та обмежень, реалізовувати свої права та можливості, а також почувати себе захищеними від стигми, дискримінації та насильства. Ми є національною організацією з регіональними представницями у 23 регіонах країни.