Асистент/ка проекту/ Project assistant Карітас Чеської Республіки
Асистент/ка проекту Карітас Чеська Республіка
Інформація про вакансію
Тривалість зайнятості: до кінця 2025 року
Випробувальний термін: 2 місяці
Тип посади: Повна зайнятість
Місце роботи: Мукачево, Україна (з відрядженнями по західних та центральних областях України)
Подорожі та мобільність: Обов’язково
Підпорядкування: Представник в Україні
Дата початку роботи: якомога швидше
Рівень ризику посади: помірний рівень ризику
Обов’язки
Асистент проекту відповідає за надання підтримки ССR і тісно співпрацює з менеджером проекту та іншими колегами, такими як перекладач або працівники партнерських організацій чи установ. Під наглядом менеджера проекту (або/та представника в Україні), він/вона допомагатиме з адміністративними завданнями та загальною підтримкою щодо реалізації проекту. Конкретні завдання включають (будь ласка, зверніть увагу, що детальний опис посадових обов’язків буде надано при прийнятті на роботу):
Адміністративна підтримка польового офісу Карітасу Чеської Республіки
- У тісній співпраці з менеджером проекту розробляти основні стратегічні документи, пов’язані з розробкою, плануванням та реалізацією проекту, такі як контракти, пов’язані з результатами проекту, умови перевірки проектної діяльності та додатки до них, робочий план, проект бюджету.
– Допомога у внутрішній проектній звітності та моніторинг прогресу проекту.
- Допомога у підготовці описових звітів для донорів.
- Допомога в координації проектних заходів, що відбуваються в Закарпатській області.
- Сприяння регулярному надходженню інформації та проведенню необхідних досліджень
- Допомога у підготовці умов перевірки проектної діяльності та додатків до них.
- Перевірка контрактів, підписаних польовим офісом.
- Допомага у підготовці контрактів, пов’язаних з проектом.
- Адміністративна підтримка співробітників та партнерів польового офісу (сканування, копіювання тощо).
- Виконання інших допоміжних завдань, доручених менеджером проекту або, як альтернатива, відповідним референтом у головному офісі Карітасу Чеської Республіки в Празі.
- Представляти CCR у відповідних кластерних групах, брати участь у засіданнях кластерів.
- Звітування до кластерів про впроваджені CCR активності.
Кваліфікація та компетенції
Необхідні:
- відмінне знання української та англійської мов (усне та письмове)
- вміння писати звіти, офіційні листи тощо
- організаторські та координаційні навички
- здатність виконувати завдання проактивно, самостійно, якісно та вчасно
- навички роботи з програмним забезпеченням MS Office (переважно MS Excel та Word)
Рекомендовано:
- попередній досвід роботи в НУО/МНУО буде перевагою
- вища освіта у відповідних галузях (адміністрування, управління бізнесом тощо)
- знайомство з основами фінансового менеджменту.
Як подати заявку:
Заявка повинна включати супровідний лист на 1 сторінку та резюме обсягом не більше 2 сторінок.
Заявки повинні бути подані не пізніше 10.04.2025 р. на електронну адресу [email protected]
У темі листа, будь ласка, вказуйте “Project Assistant CCR Mukachevo”.