Асистент/ка проекту/ Project assistant Карітас Чеської Республіки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas_CZ

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(3)
Асистент/ка проекту/ Project assistant Карітас Чеської Республіки

Асистент/ка проекту Карітас Чеська Республіка

Інформація про вакансію

 Тривалість зайнятості: до кінця 2025 року

Випробувальний термін: 2 місяці

Тип посади: Повна зайнятість

Місце роботи: Мукачево, Україна (з відрядженнями по західних та центральних областях України)

Подорожі та мобільність: Обов’язково

Підпорядкування: Представник в Україні

Дата початку роботи: якомога швидше

Рівень ризику посади: помірний рівень ризику

 

Обов’язки

Асистент проекту відповідає за надання підтримки ССR і тісно співпрацює з менеджером проекту та іншими колегами, такими як перекладач або працівники партнерських організацій чи установ. Під наглядом менеджера проекту (або/та представника в Україні), він/вона допомагатиме з адміністративними завданнями та загальною підтримкою щодо реалізації проекту. Конкретні завдання включають (будь ласка, зверніть увагу, що детальний опис посадових обов’язків буде надано при прийнятті на роботу):

Адміністративна підтримка польового офісу Карітасу Чеської Республіки

- У тісній співпраці з менеджером проекту розробляти основні стратегічні документи, пов’язані з розробкою, плануванням та реалізацією проекту, такі як контракти, пов’язані з результатами проекту, умови перевірки проектної діяльності та додатки до них, робочий план, проект бюджету.

 – Допомога у внутрішній проектній звітності та моніторинг прогресу проекту.

- Допомога у підготовці описових звітів для донорів.

- Допомога в координації проектних заходів, що відбуваються в Закарпатській області.

- Сприяння регулярному надходженню інформації та проведенню необхідних досліджень

- Допомога у підготовці умов перевірки проектної діяльності та додатків до них.

- Перевірка контрактів, підписаних польовим офісом.

- Допомага у підготовці контрактів, пов’язаних з проектом.

- Адміністративна підтримка співробітників та партнерів польового офісу (сканування, копіювання тощо).

- Виконання інших допоміжних завдань, доручених менеджером проекту або, як альтернатива, відповідним референтом у головному офісі Карітасу Чеської Республіки в Празі.

- Представляти CCR у відповідних кластерних групах, брати участь у засіданнях кластерів.

- Звітування до кластерів про впроваджені CCR активності.

 

Кваліфікація та компетенції

Необхідні:

- відмінне знання української та англійської мов (усне та письмове)

- вміння писати звіти, офіційні листи тощо

- організаторські та координаційні навички

- здатність виконувати завдання проактивно, самостійно, якісно та вчасно

- навички роботи з програмним забезпеченням MS Office (переважно MS Excel та Word)

Рекомендовано:

- попередній досвід роботи в НУО/МНУО буде перевагою

- вища освіта у відповідних галузях (адміністрування, управління бізнесом тощо)

- знайомство з основами фінансового менеджменту.

 

Як подати заявку:

Заявка повинна включати супровідний лист на 1 сторінку та резюме обсягом не більше 2 сторінок.

Заявки повинні бути подані не пізніше 10.04.2025 р. на електронну адресу  [email protected]

У темі листа, будь ласка, вказуйте “Project Assistant CCR Mukachevo”.


Останні публікації цього розділу:

Директор/ка проєкту «Механізм швидкого реагування» / Rapid Response Mechanism (RRM) Project Director

Фахівець/фахівчиня з моніторингу та оцінки

Старший проєктний менеджер/ка_Тім Лід (модернізація мережі та інфраструктура), Міністерство освіти і науки України

Фахівець(чиня) з закупівель і логістики/Procurement and Logistics Officer

Асистент_ка із закупівель/Procurement Assistant