Асистент/ка проекту відновлення житла / Shelter Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
iuliia08081991

DRC_logo
Асистент/ка проекту відновлення житла / Shelter Assistant

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Загальні цілі посади:

  • Надавати адміністративну та технічну підтримку діяльності проекту по відновленню житла
  • Допомагати спеціалісту проекту з відновлення житла та керівнику проекту у забезпеченні якості планування, реалізації та подальших кроків з діяльності проекту

Основні задачі у проекті з відновлення житла:

  • Слідкувати за всіма заходами проекту, включаючи щоденну підтримку відносин з партнерами, підрядниками та контроль якості діяльності проекту 
  • Брати участь в оцінці, підготовці документів про закупівлю та обсягів робіт, пов’язаних з діяльністю проекту

Географічне охоплення: Чернігівська область

Діяльність цієї посади   зосереджена в Чернігівській області на забезпечення відповідності процедурам та керівним принципам ДРБ у цій галузі.

Основні обов’язки

Звітність:

  • Звітувати перед керівником проекту з відновлення житла в Чернігівській області
  • Дотримуватись усіх відповідних інструментів, планів та бюджетів проекту
  • Реалізація, звітність та оцінка проекту

Забезпечення роботи програми:

  • Забезпечувати ефективне та результативне виконання програми при дотриманні бюджету та плану роботи
  • Надавати технічну підтримку та матеріали щодо всіх заходів проекту

Координація та представництво:

  • Співпрацювати з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з відповідних галузевих питань
  • Представляти ДРБ на нарадах та інших відповідних технічних координаційних засіданнях
  • Забезпечувати інтеграцію з іншими секторами діяльності ДРБ

Логістика та фінанси

  • Підтримувати моніторинг фінансових зобов’язань та витрат щодо бюджетів та надання своєчасного зворотного зв’язку щодо подальшого виконання бюджету
  • Ініціювати закупівлі та слідкувати за їх виконанням

Освіта та навички: 

  • Мінімум 1 рік відповідного досвіду, бажано з досвідом роботи у сфері гуманітарного реагування
  • Бажано мати практичний досвід роботи в міжнародній неурядовій організації
  • Досвід виконання адміністративних та допоміжних завдань
  • Відмінне володіння MS Word, Excel, PowerPoint
  • Бажано володіння англійською мовою
  • Вільне володіння українською мовою
  • Навички роботи з програмним забезпеченням ГІС і AutoCAD є перевагою

Досвід:

  • Ступінь бакалавра або вище в галузі цивільного будівництва або іншої відповідної галузі

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: 3 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування.

Місце роботи: Чернігів

Дата початку: якнайшвидше.

Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Медичне страхування та страхування життя.

Кінцевий термін подачі заявок: 30-10-2022

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=165773


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project