Асистент/ка програми МРІ із підтримки жінок
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародний республіканський інститут (МРІ) шукає Асистента/-ку програми (жіноча програма МРІ) для сприяння впровадженню нової програми МРІ в Україні «Жінки в демократичному процесі, врядуванні та громадянському суспільстві».
Короткий опис вакансії
Кожен співробітник МРІ несе відповідальність за виконання місії МРІ, а також повинен дотримуватися основних цінностей організації в повсякденній роботі. До основних цінностей, які є фундаментальними принципами діяльності МРІ, належить наступне:
Досконалість – Ми віримо в можливість досягнення відмінних результатів завдяки розвитку людського потенціалу. Свобода – Ми віримо в силу творчих пошуків і експериментів для більшої гнучкості та оперативності. Повага – Ми віримо в надійність, співпереживання та розширення прав і можливостей кожної людини. Командна робота – Ми віримо в різноманітність, інклюзивність та силу глобальної співпраці. Прозорість – Ми віримо в можливість відкритого спілкування та прозорого прийняття рішень. Відповідальність – Ми віримо в особисту відповідальність як основу успіху.
Асистент програми (жіноча програма МРІ) обіймає посаду початкового / середнього рівня в київському офісі МРІ та забезпечує програмну підтримку діяльності МРІ, зосереджуючись на питаннях участі українських жінок в органах влади.
Вимоги щодо кваліфікації кандидатів
- Ступінь бакалавра в галузі політології, міжнародних відносин, гендерних досліджень або в інших суміжних галузях.
- Від одного до трьох років досвіду роботи у сфері міжнародного розвитку, врядування, громадянського суспільства або НУО.
- Обов’язкове уміння працювати з Microsoft Excel, Word та PowerPoint.
- Відмінні письмові та комунікаційні навички, а також навички у сфері проведення досліджень.
- Попередній досвід аналізу сучасної політичної тематики.
- Попередній досвід роботи в проєкті з розвитку, громадській або міжнародній організації є перевагою.
- Попередній досвід роботи з українськими жіночими організаціями або обізнаність щодо них є перевагою.
- Попередній досвід роботи з бюджетами діяльності є перевагою.
- Знання англійської та української мов.
Основні функції та обов’язки
Асистент програми (жіноча програма) відіграватиме ключову роль у підтримці роботи МРІ в рамках програми «Жінки в демократичному процесі, врядуванні та громадянському суспільстві». Обов’язки Асистента програми (жіноча програма), який працюватиме під керівництвом Директора МРІ в Україні та разом з Директором програм МРІ в Україні, включатимуть наступне:
- Сприяння впровадженню нової програми МРІ в Україні «Жінки в демократичному процесі, врядуванні та громадянському суспільстві». Активна участь у створенні програми та розробці стратегічного плану та плану дій.
- Забезпечення адміністративної та програмної підтримки діяльності в рамках програми, включаючи звітність за проєктами, управління бюджетом, інформаційно-просвітницьку роботу, моніторинг та оцінку діяльності.
- Надання технічної допомоги жіночим організаціям-партнеркам МРІ, включаючи реалізацію суб-грантів та фінансову звітність.
- Поїздки в межах України для проведення заходів та тренінгів у стислі терміни.
- Спілкування із зацікавленими сторонами високого рівня щодо програм МРІ та координація часових рамок для сприяння проведенню заходів.
- Своєчасна підготовка та редагування документів англійською та українською мовами.
- Вміння стисло викладати великі обсяги інформації у вигляді ключових повідомлень та саундбітів.
- Вміння надавати щотижневі та щоквартальні звіти та підтримувати зв’язки з персоналом на місцях і працівниками головного офісу для забезпечення своєчасної реалізації проєктів.
- Інші обов’язки відповідно до вимог.
Підпорядкування працівника
Працівник підпорядковується Директору програм МРІ в Україні
Готові взяти на роботу людину з робочою групою інвалідності.
Подати заявку
Якщо Ви зацікавлені у цій вакансії, будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист англійською мовою на адресу [email protected], з темою в заголовку електронного листа «Заявка на посаду Асистента програми (жіноча програма МРІ)» не пізніше 1 лютого 2024 року.