Асистент/ка відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant Ukraine Chernihiv

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NRCHR

Vacancy_dfrfycsz(6)
Асистент/ка відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant Ukraine Chernihiv

Hорвезька рада у справах біженців (NRC) є незалежною, гуманітарною неурядовою організацією, заснованою у 1946 році. Ми надаємо допомогу, захищаємо права та сприяємо розв’язанню проблем біженців, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які постраждали внаслідок збройного конфлікту.  NRC розпочала свою діяльність в Україні наприкінці 2014 року, підтримуючи людей, які постраждали від конфлікту на сході країни. Зараз ми нарощуємо наші зусилля в Україні та в сусідніх країнах, щоб надати допомогу людям, які змушені покинути свої домівки через війну. 

Ми шукаємо Асистента відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant в Північний регіональний офіс NRC в Чернігові.

Ваші обов’язки включатимуть:

  • Виконувати всі адміністративні завдання для забезпечення безперебійної роботи офісу в Чернігові: замовлення миючих засобів, канцелярського приладдя та витратних матеріалів, управління договорами в Чернігові (офіс в Чернігові, офіс ЦППР, гостьовий будинок, моніторинг безпеки) шляхом підготовки договорів, подання PR/PO, необхідних для обробки платежів, бути координатором для всіх орендодавців/підрядників, підготовка поправок до існуючих договорів (продовження, розірвання, інші зміни договору).
  • Допомагати у складанні листів, супровідних листів для офіційної кореспонденції. Надання відповідей на загальні інформаційні запити з точною інформацією. Відправлення, отримання, розподіл та підшивка вхідної та вихідної кореспонденції.
  • Організація заходів та зустрічей у Чернігівській області (пошук місця проведення, організація харчування, оплата).
  • Бронювання житла в Чернігівській області для співробітників та відвідувачів NRC у разі потреби.
  • Робота з офіційними установами у разі потреби.
  • Надання дослідницької та адміністративної підтримки за необхідності.
  • Своєчасне звіряння авансу, якщо він був виданий.
  • Виконувати інші відповідні завдання на вимогу лінійного менеджера / Асистента керівника.
  • Закупівля залізничних квитків в Україні та за її межами.
  • Робота з табелями обліку робочого часу для Чернігівського представництва (збір підписів, архівування).
  • Підготовка наказів на відрядження відповідно до тарифів та добових.
  • Виконувати інші відповідні завдання на вимогу лінійного керівника / координатора з питань персоналу.

Вимоги:

  • Ступінь бакалавра у відповідній галузі. Вища освіта буде перевагою.
  • Мінімум 1 рік аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи в гуманітарній організації буде перевагою. 
  • Досвід роботи в складних та нестабільних умовах. 
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні, вільне володіння українською мовою, письмово та усно.

Ми пропонуємо:

  • Трудовий договір до 31.12.2024 року. З можливістю продовження (декретне місце).
  • Офіційна заробітна плата та медичне страхування.
  • Графік роботи: 9.00-17.00, субота,неділя – вихідні дні.

Кінцевий термін подачі заяв – 21.08.2024

Щоб подати заявку на цю вакансію, натисніть посилання.

Ця позиція відкрита для кандидатів, які мають законне право працювати в Україні. Будь ласка, зверніть увагу, що ми не можемо надати дозвіл на роботу або візову підтримку для цієї посади.

NRC заохочує людей з інвалідністю, які хотіли б працювати в офісі, подавати заявки.   


Останні публікації цього розділу:

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту

Вакансія: Senior Project Manager

Тренер/ка-методолог/иня у сфері ''Децентралізація освіти на місцевому та регіональному рівнях''