Асистент/ка з міжнародної адвокації
Центр прав людини ZMINA оголошує відбір на зайняття вакантної посади асистента/асистентки з міжнародної адвокації.
Перелік обов’язків:
- Наповнення англомовних сторінок Центру прав людини ZMINA в соцмережах X і LinkedIn: написання влучних текстів, добір ілюстрацій для соцмереж, проведення Твіттер спейсів, участь у кампаніях з партнерами організації, привернення уваги міжнародних стейкхолдерів через соцмережі.
- Моніторинг та розвиток соцмереж: аналіз показників відвідуваності, внесення пропозицій щодо подальшого розвитку соцмереж ZMINA.
- Наповнення англомовної версії організаційного сайту: додавання заяв, видань і перекладів публікацій.
- Комунікація з іноземними ЗМІ, організація коментарів, ефірів за участю експертів/ок організації.
- Медіамоніторинг: моніторинг згадок організації, її звітів та організованих заходів серед закордонних медіа.
- Структурування роботи з міжнародної адвокації: наповнення таблиць порядку денного міжнародних заходів, подань до міжнародних механізмів та міжнародних контактів.
- Комунікація з міжнародними стейкхолдерами: розсилання заяв, видань і запрошень на заходи серед представників міжнародних організацій, іноземних урядів, медіа й академічних кіл.
- Допомога з організацією міжнародних заходів і адвокаційних поїздок членів команди, можливі закордонні відрядження. Звітування по заходах і відрядженнях, передача відповідних звітних документів в фінансовий структурний підрозділ.
- Участь у зустрічах із міжнародними стейкхолдерами та заходах у Києві.
- Комунікація та координація активностей із працівниками інших структурних підрозділів/напрямів організації (адвокаційниками/-цями, менеджерами/-ками проєктів, SMM-фахівцями/фахівчинями).
- Підготовка щомісячних звітів про виконану роботу.
Вимоги до потенційних кандидатів/-ок:
- Грамотність, вільне володіння українською та англійською мовами (С1).
- Розуміння проблематики прав людини, недискримінації і рівності, відданість цим цінностям.
- Розуміння політичного контексту в Україні і світі та знання про міжнародні організації й механізми.
- Уміння користуватися соцмережами X та LinkedIn, орієнтування в контексті тенденцій у сфері соцмереж.
- Володіння організаційними й дослідницькими навичками
- Володіння навичками ділового листування і спілкування.
- Відповідальність, стресостійкість, пунктуальність та увага до деталей.
- Вміння працювати в команді.
- Бажання розвиватися і вчитися.
Додатковими перевагами будуть:
- Досвід роботи у громадському секторі або ЗМІ.
- Досвід волонтерства, зокрема щодо організації заходів.
- Досвід участі в конференціях.
- Досвід спілкування із представниками/-цями інших країн.
- Навички роботи з графічними дизайнерами (Canva тощо).
- Проходження курсів і семінарів із прав людини та міжнародного гуманітарного права.
Ми пропонуємо:
- конкурентну і своєчасну зарплату;
- дружній колектив та корпоративні заходи;
- можливість професійного та кар’єрного зростання;
- можливість навчання та постійного розвитку (професійні курси, конференції, тощо);
- зручне місце розташування офісу в центрі Києва.
- обладнання для комфортної дистанційної роботи.
Графік роботи: повна зайнятість (40-годинний робочий тиждень). Робота в офісі організації в центрі Києва.
Заробітна плата: Зарплата залежатиме від рівня і попереднього досвіду відібраного кандидата/-ки і буде визначена за результатами співбесіди.
Умови участі в конкурсі: Для участі в конкурсі просимо надсилати своє резюме (українською мовою обов’язково та англійською мовою за наявності), мотиваційний лист та запит щодо очікуваної заробітної плати на електронну адресу [email protected]. Обов’язково вкажіть, будь ласка, тему листа “Асистент/-ка з міжнародної адвокації”. Відібрані кандидати/-ки отримають лист із деталями про співбесіду.
Кінцевий термін подання резюме – 30 січня 2025 року.
Очікуваний час початку роботи – лютий 2025 року.