Асистент/каа з фінансових питань
ЗАВЕРШЕНО
DRI шукає Асистента з фінансових питань та заходів в Україні на повний робочий день. Під загальним керівництвом Фінансового менеджера DRI Ukraine, Асистент з фінансових питань та заходів підтримуватиме роботу офісу в Україні, адмініструватиме активи офісу, надаватиме адміністративну та кадрову підтримку персоналу офісу, координуватиме заходи та логістику. Ця посада передбачає забезпечення дотримання усіх донорських і юридичних вимог, а також дотримання внутрішніх політики та процедур DRI.
Тип зайнятості: повний робочий день (40 год/тиждень)
Дата початку: якомога швидше
Місце роботи: Київ, Україна
Термін дії контракту: 21 місяць з можливістю продовження.
ВАШІ ЗАВДАННЯ:
- підтримка команди Київського офісу DRI у питаннях, пов’язаних з адміністрацією та фінансовою діяльністю проектів;
- щодення допомагати з фінансовими операціями та діяльністю, забезпечення збору усіх відповідних документів тощо;
- перевірка точності документів відповідно до фінансової, адміністративної політики, політики закупівель, поїздок і безпеки DRI;
- підтримка команди в організації та допомога під час заходів проектів;
- координація питань закупівель і матеріально-технічного забезпечення, а також підтримка зв’язків із місцевими постачальниками та партнерами з відповідних фінансових питань;
- підтримка продавців / постачальників у створенні документації для DRI, особливо під час відряджень у регіонах;
- забезпечення закупівлі предметів проекту, канцелярського приладдя, витратних матеріалів та інших заходів з обслуговування, якщо це необхідно;
- надання матеріально-технічної та адміністративної підтримки команді проекту з організації подорожей, зокрема придбання проїзних квитки, бронювання готелів, а також збір підтверджуючих документів від учасників заходів та постачальників послуг, особливо під час поїздок тощо;
- бути головним адміністратором офісу, зокрема вести такі завдання, як управління запасами, ремонт і технічне обслуговування техніки та логістика;
- виконувати будь-які інші пов’язані з цим обов’язки, які можуть бути доручені.
ПОТРІБНІ НАВИЧКИ ТА ДОСВІД
- Вища освіта в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, бізнес-адміністрування/комерції та інших суміжних галузей;
- Мінімум два роки відповідного досвіду;
- Розуміння та досвід інформаційних технологій, управління подіями, закупівель та логістичних аспектів адміністрування;
- Розуміння та досвід управління об’єктами та активами;
- Чудова увага до деталей у цифрах і відданість якості;
- Знання та досвід роботи з Microsoft (MS) Excel та іншими продуктами MS Office;
- Проактивність та увага до деталей;
- Поглиблена письмова та розмовна англійська.
Бажано:
- Досвід роботи в неурядовій організації, що працює на основі донорських положень
- Бажано розуміння або інтерес до політичного контексту та процесу демократичних реформ в Україні.
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО
- Гнучкий графік роботи;
- Робота як в офісі, так і дистанційно роботи;
- 30 днів щорічної оплачуваної відпустки;
- Професійне навчання кожного працівника
- Комплексна підготовка, яка допоможе вам легко влаштуватися та ознайомитися з DRI.
ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ?
Надішліть свою заявку (супровідний лист та резюме) через наш сайт – https://democracy-reporting.jobs.personio.de/job/1317655?language=en&display=en
Democracy Reporting International (DRI) – позапартійна, незалежна неприбуткова організація, зареєстрована в Берліні. DRI сприяє політичній участі громадян, підзвітності державних органів і розвитку демократичних інститутів у всьому світі.
DRI активно працює в Україні з часу революції 2014 року, сприяючи активному залученню громадянського суспільства до процесів реформ та участі молоді в політичному житті. Після початку повномасштабної війни в Україні DRI розширив профіль діяльності для забезпечення демократичної стабільності та європейської інтеграції України в умовах воєнного часу.