Aсистент/ка/адміністратор/ка
Благодійний фонд Благомай понад 12 років працює для забезпечення гідного дитинства та рівних можливостей для дітей позбавлених батьківського піклування та дітей, що постраждали від війни в Україні.
Благодійний фонд Благомай відкрив відбір на позицію асистента Blagomay HUB.
Впевнені, що ваші знання та досвід у поєднанні з цікавими проєктами та розвитком у нашій команді стануть запорукою неймовірного результату!
Ми пропонуємо:
- Роботу в різноманітних, цікавих корисних проектах;
- Офіційне працевлаштування;
- Оплачувану відпустку;
- Різнопланові задачі в цікавій та перспективній сфері;
- Молодий та дружній колектив;
- Офіс в центрі в 2-х хвилинах від ст. метро Олімпійська;
- Графік роботи 2/2 з 10.00/12.00 до 19.00/20.00.
- Можливість кар’єрного росту;
- Постійний розвиток комунікативних навичок.
Вимоги
- Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Любов до дітей і бажання їм допомагати;
- Швидкість реакції.
Обов’язки
- Робота з резидентами: опрацювання звернень гостей, перенаправлення клієнтів до профільних спеціалістів, ведення обліку вхідної інформації клієнтів, внесення інформації в CRM;
- Моніторинг чистоти офісу, координація команди клінерів;
- Закупівля необхідних товарів для забезпечення життєдіяльності офісу (побутові товари, снеки/каву/чай/воду на кухню, канцелярія тощо);
- Взаємодія з підрядниками з обслуговування офісу;
- Прийом дзвінків та повідомлень на робочому телефоні та на пошті;
- Прийом та передача інформації щодо нових запитів профільним спеціалістам;
- Допомога в організації подій фонду;
- Підготовка місць проведення заходів фонду;
- Підтримка гарного настрою та благоустрою в офісі.
Надсилайте резюме на пошту [email protected] із зазначеним рівнем заробітної плати і, можливо, саме Ви станете частиною нашої команди!