Асистент/ка керівника проєктів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DiXi DROUP

бізнес тренінг семінар менеджер
Асистент/ка керівника проєктів

DiXi Group шукає асистентів керівника проєктів

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» оголошує конкурс на надання послуг асистентів для ведення проєктів: LIFE «Задоволення потреб у забезпеченні готовності українських міст до переходу на чисту енергію з використанням прикладів та заходів інноваційного фінансування» та  ECF «Муніципальне енергетичне планування для енергетичного переходу»

Основні задачі експерта полягають в координації та участі в усіх активностях проекту, асистуванні керівникові проекту.

За результатами відбору буде обрано два переможці.

Опис очікуваних послуг

  1. Координація робочих процесів:
  • Створення та підтримка бази даних, яка містить усі необхідні документи та звіти по проєкту;
  • Контроль за актуальністю документів, надання доступу до них членам команди та зовнішнім партнерам;
  • Ведення графіка виконання завдань проєкту;
  • Нагадування про терміни виконання ключових етапів, контроль за їх дотриманням;
  • Забезпечення оперативного обміну інформацією між керівником проєкту, командою та партнерами;
  • Підготовка матеріалів для зустрічей та комунікацій з місцевими громадами, державними структурами, іншими стейкхолдерами.
  1. Підтримка у плануванні та впровадженні заходів:
  • Розробка календарного плану для впровадження проєкту та контроль за його дотриманням;
  • Контроль за досягненням основних цілей проєкту, відстеження прогресу на кожному етапі;
  • Підготовка регулярних звітів про виконання KPI для керівника.
  1. Підтримка керівника проєкту

3.1 Підготовка матеріалів для прийняття рішень:

  • Збір і аналіз інформації для підготовки стратегічних рішень керівником проєкту;
  • Підтримка комунікації між керівником проєкту та українськими і зовнішніми стейкхолдерами.

3.2 Підготовка презентацій та звітів:

  • Підготовка аналітичних та візуальних матеріалів для презентацій;
  • Формування звітів про статус виконання проєкту для моніторингу та звітування про результати виконання проєкту;
  • Підготовці інформаційних, аналітичних та інших публічних матеріалів;
  • Підготовка проєктів документів (листів, звітів, презентацій тощо);
  1. Комунікація та звітність:
  • Координація в проведенні моніторингу та звітування про результати виконання проєкту;
  • Координація з командою для збору необхідних даних та результатів для підсумкових звітів;
  • Забезпечення постійного інформаційного супроводу команди проєкту;
  1. Виконання додаткових завдань керівника:
  • Залучення зацікавлених інституційних сторін та громадян до реалізації проекту;
  • Тісна координацію та співпраця з місцевими муніципалітетами та зацікавленими сторонами у сфері енергетики/фінансування для демонстрації ефективності та здійсненності рішень проекту в контексті конкретної громади;
  • Виконання інших організаційних та аналітичних завдань, які можуть виникнути в процесі реалізації проєкту.

Термін надання послуг – на 12 місяців з дати підписання договору.

Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:

  • підтверджений досвід роботи з тематиками енергоефективності, відновлюваної енергетики та сталого розвитку та роботи з громадами, досвід пошуку та систематизації інформації, підготовки інформаційних, аналітичних та інших матеріалів;
  • підтверджений досвід роботи з міжнародними проектами;
  • рівень володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-intermediate (B2);
  • вартість надання послуг (за 1 годину).

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

  • Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням.
  • Резюме із зазначенням відповідного експертного досвіду.
  • Цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.

Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Довідку про реєстрацію платника податків.
  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.

ГО “Діксі Груп” у своїй діяльності запровадила та використовує електронний документообіг. Наша організація використовує сервіс ВЧАСНО, який не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення та налаштування. ГО “Діксі Груп” вітає всіх учасників електронного обміну документами та заохочує перехід контрагентів на безпаперовий обмін документами, як крок до впровадження нових рівних цифрових можливостей.

При надсиланні резюме ви даєте згоду ГО «Діксі Груп» на обробку та збереження ваших персональних даних. Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях), до 23:59 03 березня 2025 року за адресою: [email protected].

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Провідний менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.2

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для проведення тренінгових сесій для психологів/-инь в громадах

Регіональний/на координатор/ка

Короткострокове волонтерство у Вірменії

Тренери/ки програми “Сімейний компас”

Координатори/ки програми у м.Дніпро, м.Київ, м.Луцьк та м.Чернівці

Медіа координатор/ка