Бізнес-аналітик – Єдина інформаційна система соціальної сфери (TAPAS-RFQ-2020-035)
ЗАВЕРШЕНО
Загальна інформація:
- Назва позиції експерта: Бізнес-аналітик для проекту з розробки та впровадження першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (Системи) – 3 (три) вакансії
- Дата оголошення: 1 грудня, 2020
- Кінцева дата подачі: 15 грудня, 2020
- Форма співпраці: Контракт консультанта – 4 місяці
- Місце роботи: віддалений режим роботи з можливістю працювати в офісі
Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Бізнес-аналітика (три вакансії) для проєкту з розробки та впровадження першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (Системи):
Мета:
Метою проекту є створення та впровадження першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС). Загалом ЄІССС спростить доступ громадян до соціальних послуг та процедур їх надання, значно скоротить час їх отримання, а також пов’язані з цим адміністративні видатки. Система буде єдиним інструментом для зручного та швидкого дистанційного отримання соціальних послуг в електронному вигляді та надасть можливість моніторингу та контролю за наданням соціальних послуг.
Обов’язки:
- Здійснити аналіз наявного функціоналу Вебпорталу Пенсійного Фонду України на предмет надання електронних послуг соціальної сфери та опрацювати можливість інтеграції з порталом «Дія»;
- Разом з фахівцями Міністерства соціальної політики та інших зацікавлених державних установ (Пенсійний фонд України, Міністерство цифрової трансформації України тощо) провести реінженіринг ділових процесів, які підлягають автоматизації Системою;
- Разом з іншими фахівцями розробити детальні технічні вимоги для розробки та впровадження Системи;
- Надати підтримку розробникам у процесі розробки Технічного завдання, протоколів інформаційної взаємодії з учасниками інформаційного обміну, розгортання Системи, її тестування, внесення змін за потреби;
- Проводити навчання та консультування користувачів Системи в процесі її впровадження.
Обсяг робіт і обов’язки експерта:
- Вивчення існуючих ділових процесів надання адміністративних соціальних послуг населенню, відповідної нормативно-правової бази та практики їх застосування;
- Участь у розробці оптимізованих моделей та удосконалення ділових процесів для надання послуг та сервісів у сфері соціального захисту (реінженіринг ділових процесів);
- Надання пропозицій щодо оптимізації нормативно-правової бази, яка регламентує виконання ділових процесів;
- Участь у моделюванні інтерфейсів користувача Системи;
- Проведення зустрічей із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до Системи;
- Участь у документуванні функціональності Системи, розробка детальних технічних вимог, завдань та специфікацій;
- Систематизація проектів специфікацій ділових процесів, подальше погодження специфікацій із зацікавленими сторонами;
- Участь у розробці протоколів інформаційної взаємодії у координації з іншими учасниками інформаційного обміну;
- Участь у виявленні вимог до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери в цілому та надання консультацій розробнику відповідного Технічного завдання;
- Проведення презентацій та координаційних зустрічей для зацікавлених сторін;
- Збір статистики щодо кількості наданих електронних послуг та звітність;
- Участь в проведенні тестування та впровадження Системи.
Вимоги до кваліфікації експерта:
- Більше двох (2) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів (бізнес-аналізі);
- Досвід участі у проектах розробки інформаційних систем в соціальній сфері та/або бухгалтерського чи фінансового програмного забезпечення;
- Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих та детальних технічних вимог до програмного продукту;
- Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення;
- Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проектів;
- Досвід інтерв’ювання, складання опитувальних листів, використання інших методів виявлення вимог до інформаційних систем та їх документування.
- Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.
Бажані навички та досвід роботи:
- Досвід роботи з Jira (або Redmine) та Confluence (або аналоги);
- Практичний досвід розробки SQL-запитів;
- Досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів;
- Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
- Досвід участі у проектах розробки програмного забезпечення електронних послуг для населення та/або бізнесу;
- Знання англійської мови буде перевагою;
- Знання законодавства в галузі надання адміністративних соціальних послуг буде перевагою.
Чекаємо на резюме разом із супровідним листом на e-mail [email protected]. Прохання обов’язково вказати назву позиції та внутрішній порядковий номер Фонду Євразія по цьому конкурсу, а саме TAPAS-RFQ-2020-035, у темі листа.
Кінцевий строк подачі документів: 15 грудня 2020 р (18:00 за київським часом).
Присудження контракту залежить від наявності коштів.