Бізнес-аналітик (Е-акциз)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Eurasia Foundation

logo
Бізнес-аналітик (Е-акциз)

Бізнес-аналітик (Е-акциз, TAPAS-RFQ-2020-036)

Загальна інформація:

  • Назва позиції: бізнес-аналітик для розробки та впровадження автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»
  • Дата оголошення: 3 грудня, 2020
  • Кінцева дата подачі: 17 грудня, 2020
  • Форма співпраці: Контракт консультанта – 12 місяців
  • Місце роботи: віддалений режим роботи з можливістю працювати в офісі

Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Бізнес-аналітика для проєкту зі створення автоматизованої системи обліку марок акцизного податку та  обігу підакцизних товарів (Е-акциз):

Метою проекту є створення та впровадження автоматизованої системи «еАкциз», яка забезпечить контроль за обігом підакцизних товарів (алкогольних напоїв та тютюнових виробів) на усіх етапах обігу таких товарів на митній території України від їх виробника або імпортера до моменту роздрібної реалізації кінцевому споживачу; мінімізація впливу людського фактора на адміністрування акцизного податку; збільшення доходів бюджету від сплати акцизного податку, зменшення обсягів реалізації підакцизних товарів без сплати акцизного податку. У разі створення система «еАкциз» унеможливить легалізацію незаконно виготовлених/імпортованих підакцизних товарів та, відповідно, забезпечить зменшення обсягів незаконного обігу підакцизних товарів.

Функції експерта:

  • Провести аналіз існуючих бізнес-процесів щодо замовлення та використання марок підакцизного податку (МАП) бізнесом та їх подальшої реалізації;
  • Провести аналіз та розробити концепцію унікального ідентифікатора (захисного елементу марки акцизного податку), який міститиме закодовану інформацію та дасть змогу відстежувати підакцизний маркований товар;
  • Разом з іншими фахівцями розробити проектне рішення для автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз» (логіка бізнес-процесів, проект бази даних);
  • Розробити технічні вимоги на розробку автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»;
  • Разом з іншими фахівцями розробити технічне завдання на розробку автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»;
  • Надати підтримку розробникам у процесі розгортання прототипу системи, його тестування, внесення змін за потреби.

Обсяг робіт і обов’язки експерта:

  • Вивчення існуючих бізнес-процесів надання послуг у сфері акцизного податку населенню та бізнесу;
  • Вивчення та розуміння законодавства, що регламентує надання адміністративних послуг у сфері акцизного податку;
  • Розробка оптимізованих моделей та удосконалення бізнес-процесів для надання послуг та сервісів у податковій сфері;
  • Моделювання інтерфейсів та концептів інтерактивних форм системи “еАкциз”;
  • Проведення зустрічей з зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до інформаційних систем;
  • Документування функціональності інформаційних систем, розробка технічних вимог, завдань та специфікацій;
  • Проведення презентацій та координаційних зустрічей для зацікавлених сторін;
  • Збір статистики щодо кількості наданих електронних послуг та звітність.

Вимоги до кваліфікації експерта:

  • Більше двох (2) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів;
  • Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту;
  • Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення;
  • Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проектів;
  • Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.

Бажані навички та досвід роботи:

  • Більше двох (2) років досвіду роботи з Jira та Confluence;
  • Обов’язковий досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma);
  • Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Cawemo);
  • Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
  • Знання англійської мови буде перевагою;
  • Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг у сфері акцизних податків та інших зборів буде перевагою.

 Резюме разом із супровідним листом надсилайте на e-mail [email protected]з темою листа Бізнес-аналітик (Е-акциз, TAPAS-RFQ-2020-036)

Кінцевий строк подачі документів: 17 грудня 2020 р (18:00 за київським часом).

Присудження контракту залежить від наявності коштів.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель