Бізнес-аналітик/иня

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ViktoriiaDidashko

Vacancy_dfrfycsz(1) prostirjob
Бізнес-аналітик/иня

Фонд Східна Європа в межах швейцарсько-української Програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика, для ініціатив у сфері цифрової трансформації, який/-а працюватиме у тісній співпраці з Міністерством соціальної політики України.

Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та  реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

В межах компоненту «Електронні послуги» Програми EGAP виконується переведення в електронну форму публічних послуг, що включає аналіз та підготовку змін до нормативної бази, оптимізацію бізнес-процесів надання послуги, опрацювання технічних вимог до програмного забезпечення, організацію робіт з розробки комп’ютерних систем, тестування, впровадження та підтримку роботи створених е-послуг.

Основні завдання:

  • здійснити аналіз наявних інформаційних ресурсів, реєстрів та інших джерел даних;
  • здійснити аналіз та відображення бізнес процесів в контексті реінжинірингу процесів з видачі посвідчень та/або довідок, виникнення прав на соціальну підтримку та переходу до цифрового відображення замість паперових документів. Створити перелік ключових бізнес-процесів та користувацьких історій, включно з візуалізацією процесів у BPMN-схемах;
  • провести зустрічі, інтерв’ю, опитування з замовниками, користувачами та експертами, об’єднаннями, що представляють інтереси відповідних категорій населення, представниками заінтересованих сторін для збору вимог до моделі;
  • створити перелік інтеграцій із переліком даних для отримання/передачі;
  • сформувати та описати, включно зі схемами процесів, застосування моделі відображення даних замість паперових документів для перевірки, підтвердження та реалізації права на соціальну підтримку та послуги від бізнесу;
  • розробити план технічної реалізації проекту;
  • оцінити наступні етапи та потреби у впровадженні проєкту;
  • надати експертну підтримку для уможливлення надання нових послуг онлайн через портал Дія та користування цифровим електронним відображенням у Додатку Дія, включаючи при необхідності розробку конкретних інструментів. Підтримка запуску послуг онлайн на порталі Дія, розробка конкретних інструментів, які підтримують реформу, включаючи імплементацію ІТ рішень:
    • збір та аналіз критеріїв із залученням зацікавлених сторін за допомогою різних методів (інтерв’ю із зацікавленими сторонами, анкетування та ін.) для складання бізнес та технічних вимог;
    •  координація та проведення консультацій з ключовими зацікавленими сторонами (центральними органами виконавчої влади, включаючи міністерства та відомства), які залучені до реформи;
    • розробка технічних вимог та специфікацій щодо модернізації Порталу та Додатку Дія для впровадження нових послуг Міністерства соціальної політики;
  • документувати функціональності інформаційної системи/послуг, розробити технічні вимоги, завдання та специфікації;
  • моделювання інтерфейсів та концептів інтерактивних форм;
  • підтримувати інші операційні задачі проектної команди, включаючи підтримку інфраструктурних змін щодо запуску послуг онлайн в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери та на порталі Дія, реінжиніринг послуг;
  • координувати роботу з проектною командою, що займатиметься розробкою нового проєктного рішення;
  • надавати підтримку розробникам;  
  • проводити регулярні зустрічі з зацікавленими сторонами, щодо з’ясування вимог до інформаційної системи/послуг та робити регулярні презентації для демонстрації завершених етапів проекту; 
  • вивчення та розуміння законодавства, що регламентує надання публічних послуг;
  • включення та дотримання принципів GBA + та сталого розвитку довкілля у результатах діяльності, а також у зустрічах та консультаціях з Міністерством соціальної політики та іншими стейкхолдерами.

Вимоги до кваліфікації спеціаліста/-ки:

  • більше трьох (3) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів;
  • розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту;
  • вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення;
  • досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проектів;
  • знання нотацій BPMN 2.0 та UML.

Бажані навички та досвід роботи:

  • більше двох (2) років досвіду роботи з Jira та Confluence;
  • обов’язковий досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma);
  • досвід у моделюванні бізнес-процесів (Camunda Modeler, Drawio);
  • досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
  • знання англійської мови буде перевагою;
  • знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг загалом та у сфері соціального захисту буде перевагою.

Перевага надається кандидатам/-кам, які можуть працювати оффлайн.

Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з поміткою «Бізнес-аналітик» до 27 січня 2025 року включно.


Останні публікації цього розділу:

Кейс-менеджер/ка Центру соціального супроводу (Мукачево)

Психолог/иня

Послуги Регіональних координаторів/ок в Миколаївській та Івано-Франківській областях (за проєктом PIN Віднова)

Послуги Логіста/ки (за проєктом PIN Віднова)

Послуги HR-координатора/ки (за проєктом PIN Віднова)

Послуги Юриста/ки (за проєктом PIN Віднова)