Бізнес-аналітик(иня) для проекту з розробки та впровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Записати
Бізнес-аналітик(иня) для проекту з розробки та впровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

Конкурс на позицію бізнес-аналітика для проекту з розробки та впровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Фонд Східна Європа в межах проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика для проекту з розробки та впровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Метою проекту є розробка та впровадження Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва, що включає всі три компоненти, зазначені в законодавстві:

- Реєстр будівельної діяльності,

- Електронний кабінет користувача,

- Публічний електронний портал. 

Поточний етап спрямований на розгортання основних функціональних можливостей системи. Заплановані цілі, охоплені проектом, полягають в удосконаленні чинних функціональних можливостей та впровадженні нових компонентів Системи.

Розвиток Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва має вирішальне значення для реформи будівельного сектору, спрямованої на повну автоматизацію процесів будівництва. Запровадження цієї системи мінімізує людський фактор в більшості процесів та, в першу чергу, у наданні будівельних послуг громадянам та бізнесу і, як очікується, матиме значний антикорупційний вплив.

Назва позиції:  бізнес-аналітик для проекту з розробки та впровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Опис позиції (функції):

  • Провести аналіз існуючих бізнес-процесів надання послуг у сфері будівництва населенню та бізнесу;
  • Разом з іншими фахівцями розробити технічне завдання на модернізацію Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
  • Надати підтримку розробникам у процесі розгортання прототипу, його тестування, внесення змін за потреби;
  • Розробити бізнес-процес для розробки та впровадження цифрових послуг з будівництва на порталі «Дія»;
  • Розробити оптимізовану модель для аналітичної підсистеми (BI-модуля) у межах Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. 

Обсяг робіт і обов’язки:

  • Вивчення існуючих бізнес-процесів надання державних послуг населенню та бізнесу;
  • Вивчення та розуміння законодавства, що регламентує надання адміністративних послуг;
  • Розробка оптимізованих моделей та удосконалення бізнес-процесів для надання послуг та сервісів у сфері будівництва;
  • Моделювання інтерфейсів та концептів інтерактивних форм Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
  • Проведення зустрічей з зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до інформаційних систем;
  • Документування функціональності інформаційних систем, розробка технічних вимог, завдань та специфікацій;
  • Проведення презентацій та координаційних зустрічей для зацікавлених сторін;
  • Збір статистики щодо кількості наданих електронних послуг та звітність.

Вимоги до кваліфікації:

  • Більше двох (2) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів;
  • Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту;
  • Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення;
  • Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проектів;
  • Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.

Бажані навички та досвід роботи:

  • Більше двох (2) років досвіду роботи з Jira та Confluence;
  • Обов’язковий досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma);
  • Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Cawemo);
  • Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
  • Знання англійської мови буде перевагою;
  • Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг у сфері будівництва буде перевагою. 

Тривалість роботи: до 8 (восьми) місяців.

Зайнятістьоффлайн і онлайн.

Зверніть, будь ласка, увагу, що  перевага надається кандидатам, які зможуть працювати у м.Києві та офлайн бути присутніми на робочих зустрічах тощо.

Заявки (резюме, яке містить відповідний досвід роботи та навички, прямі контактні дані та бажаний рівень оплати праці) прохання надсилати до 18:00 год  13 квітня 2023 року
на адресу: 
[email protected]
з відміткою «Бізнес-аналітик_ЄДЕССБ».

Контактна інформація:
Юлія Заплавна, менеджерка проекту, Фонд Східна Європа
[email protected]

Competition for a Business Analyst for the project on development and implementation of the Unified State Electronic System in the Construction Sector

East Europe Foundation, within the framework of the USAID/UK aid Transparency and Accountability in Public Administration and Services (TAPAS) project, announces a competition for a Business Analyst for the project to develop and implement the Unified State Electronic System in the Construction Sector.

The goal of the project is to develop and implement the Unified State Electronic System in the Construction Sector, which includes all three components specified in the legislation:

- Register of construction activities,

-Electronic user account,

- Public electronic Portal. 

The current stage is aimed at deploying the main functionalities of the System. The planned goals covered by the project are to improve the existing functionality and introduce new components of the System.

The development of the Unified State Electronic System in the Construction Sector is crucial for the reform of the construction sector aimed at full automation of construction processes. The introduction of this system minimizes the human factor in most processes and, first of all, in the provision of construction services to citizens and businesses and is expected to have a significant anti-corruption impact.

Position title: Business Analyst for the project on development and implementation of the Unified State Electronic System in the Construction Sector. 

Position (function) description:

- to analyze the existing business processes of providing services in the field of construction to the public and business;

- together with other specialists, develop the terms of reference for the modernization of the Unified State Electronic System in the Construction Sector;

- provide support to developers in the process of deploying the prototype, testing it, and making changes as needed;

- develop a business process for the development and implementation of digital construction services on the Diia Portal;

- develop an optimized model for the analytical subsystem (BI module) within the Unified State Electronic System in the Construction Sector.

Scope of work and responsibilities:

- to study the existing business processes for the provision of public services to the public and business;

- stud and understand the legislation governing the provision of administrative services;

- develop optimized models and improv business processes for the provision of services and services in the field of construction;

- model interfaces and concepts of interactive forms of the Unified State Electronic System in the Construction Sector;

- holding meetings with stakeholders to clarify requirements for information systems;

- documenting the functionality of information systems, developing technical requirements, tasks and specifications;

- holding presentations and coordination meetings for stakeholders;

- Collecting statistics on the number of e-services provided and reporting. 

Qualification requirements:

- more than two (2) years of experience in business process analytics;

- understanding of the software design and development process, formulation of high-level technical requirements for a software product;

- ability to structure elements of information systems and identify technologies and possible software solutions;

- experience in writing technical specifications, requirements and specifications for IT projects;

- knowledge of BPMN 2.0 and UML notations.

Desired skills and experience:

- more than two (2) years of experience with Jira and Confluence;

- experience with interface modeling products (Axure, Figma) is required;

- experience in business process modeling (Cawemo);

- experience in communication with government agencies (clarifying requirements, making presentations);

- knowledge of English will be an advantage;

- knowledge of legislation in the field of administrative services in the field of construction will be an advantage.

Duration of work: up to 8 (eight) months

Employment - offline and online. Please note that preference is given to candidates who will be able to work in Kyiv and attend offline meetings, etc.

Applications (resume with relevant work experience and skills, direct contact details and desired salary level) should be sent by 18:00 on April 13, 2023

to the address: [email protected]

with a note “Business Analyst _USESCS system”.

Contact information:

Yulia Zaplavna, Project Manager, Eastern Europe Foundation

[email protected]

 


Останні публікації цього розділу:

Адміністратор/ка навчальної програми до Reskilling Ukraine

ГС “Українська мережа за права дитини” шукає бухгалтера -(ку) в проєкт

Асистент/ка в проєкт USAID «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Координатор/ка програми (схід та південь України) до IREX

Інспектор/ка з кадрів в м.Львів

Експерт/ка із розробки законодавства щодо захисту викривачів