Бізнес-аналітик/иня для проєкту “Реєстр пошкодженого та знищеного майна”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(1) prostirjob
Бізнес-аналітик/иня для проєкту “Реєстр пошкодженого та знищеного майна”

Фонд Східна Європа в межах проєкту «Підтримка цифрової трансформації» (DTA) оголошує конкурс із пошуку підрядника для надання експертних послуг бізнес-аналітика / бізнес-аналітикині для супроводу проєкту «Реєстр пошкодженого та знищеного майна».

Термін контракту: до кінця 2024 року з можливим продовженням.

Залученість із надання послуг: повна.

Формат співпраці: змішаний (поєднання офлайн- та онлайн-роботи). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Київ.

Основні завдання та обов’язки в межах контракту:

  • аналіз законодавчих та нормативних актів із метою зібрати вимоги для модернізації четвертої та створення подальших черг Реєстру пошкодженого та знищеного майна (далі — РПЗМ, реєстр);
  • аналіз наявного функціоналу реєстру щодо фіксації та документування фактів пошкодженого та знищеного майна, а також надання компенсацій;
  • вивчення поточних змін та внесення пропозицій щодо їх оптимізації;
  • співпраця з іншими фахівцями для розроблення проєктного рішення РПЗМ, включно з логікою бізнес-процесів, інтеграцією, проєктом бази даних, статистичними та аналітичними звітами;
  • розроблення разом із командою проєкту технічних вимог для реєстру, що враховують потреби модифікацій;
  • тісна співпраця з проєктною командою, суміжними командами інформаційних систем та галузевими експертами для перетворення вимог на чіткі історії користувачів (user stories) та технічні специфікації;
  • підтримання під час модернізації, розгортання, тестування реєстру та внесення змін у процеси чи проєктну документацію за потреби;
  • ведення документації проєкту в системах Confluence / Jira;
  • регулярне проведення зустрічей із зацікавленими сторонами, щоб з’ясовувати вимоги до інформаційної системи та презентувати завершені етапи проєкту;
  • активна участь у прийманні виконаних робіт, перевіряння відповідності виконаних робіт встановленим вимогам.

Вимоги до учасників конкурсу:

  • досвід роботи в бізнес-аналізі не менше ніж два (2) роки,
  • досвід роботи з державними системами буде перевагою;
  • знання та практичне використання нотацій BPMN та UML;
  • знання та практичне використання спеціалізованого програмного забезпечення для моделювання бізнес-процесів (Camunda, Bizagi Modeler, Visio або аналоги);
  • знання інструментів моделювання інтерфейсів (Figma, Axure);
  • розуміння процесів SDLC, досвід взаємодії з командою розроблення ІТ-продуктів;
  • володіння англійською мовою на рівні, достатньому для професійного спілкування.

Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:59 23 вересня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_BA_ RDPR»

Пропозиції без зазначення очікуваного щомісячного рівня оплати послуг до розгляду не прийматимуть.


Останні публікації цього розділу:

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver

Заступник/ця керівника проектного офісу

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)