Бізнес-аналітик/иня для проєкту “Реєстр пошкодженого та знищеного майна”
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа в межах проєкту «Підтримка цифрової трансформації» (DTA) оголошує конкурс із пошуку підрядника для надання експертних послуг бізнес-аналітика / бізнес-аналітикині для супроводу проєкту «Реєстр пошкодженого та знищеного майна».
Термін контракту: до кінця 2024 року з можливим продовженням.
Залученість із надання послуг: повна.
Формат співпраці: змішаний (поєднання офлайн- та онлайн-роботи). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Київ.
Основні завдання та обов’язки в межах контракту:
- аналіз законодавчих та нормативних актів із метою зібрати вимоги для модернізації четвертої та створення подальших черг Реєстру пошкодженого та знищеного майна (далі — РПЗМ, реєстр);
- аналіз наявного функціоналу реєстру щодо фіксації та документування фактів пошкодженого та знищеного майна, а також надання компенсацій;
- вивчення поточних змін та внесення пропозицій щодо їх оптимізації;
- співпраця з іншими фахівцями для розроблення проєктного рішення РПЗМ, включно з логікою бізнес-процесів, інтеграцією, проєктом бази даних, статистичними та аналітичними звітами;
- розроблення разом із командою проєкту технічних вимог для реєстру, що враховують потреби модифікацій;
- тісна співпраця з проєктною командою, суміжними командами інформаційних систем та галузевими експертами для перетворення вимог на чіткі історії користувачів (user stories) та технічні специфікації;
- підтримання під час модернізації, розгортання, тестування реєстру та внесення змін у процеси чи проєктну документацію за потреби;
- ведення документації проєкту в системах Confluence / Jira;
- регулярне проведення зустрічей із зацікавленими сторонами, щоб з’ясовувати вимоги до інформаційної системи та презентувати завершені етапи проєкту;
- активна участь у прийманні виконаних робіт, перевіряння відповідності виконаних робіт встановленим вимогам.
Вимоги до учасників конкурсу:
- досвід роботи в бізнес-аналізі не менше ніж два (2) роки,
- досвід роботи з державними системами буде перевагою;
- знання та практичне використання нотацій BPMN та UML;
- знання та практичне використання спеціалізованого програмного забезпечення для моделювання бізнес-процесів (Camunda, Bizagi Modeler, Visio або аналоги);
- знання інструментів моделювання інтерфейсів (Figma, Axure);
- розуміння процесів SDLC, досвід взаємодії з командою розроблення ІТ-продуктів;
- володіння англійською мовою на рівні, достатньому для професійного спілкування.
Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:59 23 вересня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_BA_ RDPR»
Пропозиції без зазначення очікуваного щомісячного рівня оплати послуг до розгляду не прийматимуть.