Бізнес-аналітик/иня проєкту «Електронна черга перетину кордону»
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа в межах Проєкт USAID / UK Dev «Підтримка цифрової трансформації» оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика / бізнес-аналітикині проєкту «Електронна черга перетину кордону».
У грудні 2022 року Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України разом із Державною службою з безпеки на транспорті запустили електронну чергу перетину кордону для вантажівок – єЧергу (Android, iOS) – на міжнародному пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ». Зараз робота системи поширюється на 28 міжнародних пунктів пропуску з країнами ЄС та Молдовою для вантажних та автобусних транспортних засобів. За допомогою створеного сервісу водії бронюють місце в черзі для перетину кордону та перевіряють просування черги онлайн. Система автоматично надсилає водієві повідомлення, зазначаючи орієнтовний час перетину кордону. Це дає змогу упорядкувати чергу, водіям – не чекати на узбіччі декілька днів, а приїхати на пункт пропуску в зазначений час, знизити витрати на транспортування вантажу. єЧерга підвищує прозорість перетину кордону та зменшує корупційні ризики, бо мінімізує вплив людського чинника на формування черги й усуває різні зловживання, які можуть виникати через перевантаженість пунктів пропуску.
Термін залучення: до кінця 2024 року з можливим продовженням.
Формат роботи: змішаний (офлайн та онлайн). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Києві.
Основні завдання й обов’язки:
- Вивчати та описувати поточні, розробляти нові бізнес-процеси у сфері міжнародних перевезень пасажирів та вантажу, переміщенні осіб і товарів через державний кордон України, у сфері митного та прикордонного контролю.
- Аналізувати чинне законодавство, що регламентує сферу міжнародних перевезень пасажирів та вантажу, переміщення осіб і товарів через державний кордон України, сферу митного та прикордонного контролю.
- Збирати аналітичні дані, потрібні для вдосконалення електронної системи «Електронна черга перетину кордону» та для розширення функціональності системи.
- Проводити регулярні зустрічі із зацікавленими сторонами (серед іншого – з представниками державних органів, користувачами, бізнесом) щодо з’ясування вимог до електронної системи «Електронна черга перетину кордону».
- Розробляти оптимізовані моделі та удосконалені бізнес-процеси формування черги в електронній системі.
- Моделювати інтерфейси та інтерактивні форми.
- Розробляти користувацькі історії (User stories).
- Супроводжувати беклог проєкту.
- Готувати документацію проєкту, зокрема технічні вимоги, технічні завдання та специфікації для доопрацювання мобільного застосунку та сайтуgov.ua.
- Проводити регулярні координаційні зустрічі із зацікавленими сторонами.
Вимоги до кандидата:
- Вища або незавершена вища ІТ- чи інженерна освіта (або споріднені галузі).
- Понад два (2) роки досвіду роботи в аналітиці бізнес-процесів.
- Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT-продуктів.
- Розуміння проєктування та розроблення програмного забезпечення, його впровадження.
- Уміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення.
- Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.
- Досвід роботи з Notion, Jira та Confluence.
- Досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma).
- Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Cawemo).
- Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій).
Бажані навички та досвід роботи:
- Розвинені організаційні вміння та увага до деталей.
- Досвід спілкування і взаємодії з користувачами, клієнтами.
- Комунікабельність та вміння працювати в команді.
- Здатність навчати непідготовлених користувачів.
- Бажання навчатися нових технологій і продуктів.
- Буде плюсом досвід упровадження і використання державних програмних продуктів.
- Знання англійської мови буде перевагою.
- Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг буде перевагою.
Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:00 години 21 червня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_ BA_ єЧерга».
Контактна інформація:
Віталій Величко, експерт із закупівель Фонду Східна Європа,