Благодійна організація «Надія та Довіра» шукає інформаційного менеджера (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HopeTrust

Фонд  «Надія та Довіра» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Інформаційного менеджера організації.

Дедлайн – 20 червня 2018 р.

Функціональні обов’язки: 

  • надає інформаційні та консультативні послуг через мережу Інтернет (на сайті та у Facebook);
  • відповідає за публікацію тематичних статей та новин, в т.ч. по проекту на сайті та у Facebook на регулярній основі;
  • відповідає за розміщення соціальної реклами (за наявності коштів);
  • розробляє інформаційну стратегію супроводу проектів;
  • збирає інформацію про зовнішній імідж організації;
  • вивчає публікації про організацію та сферу її діяльності (програм Зменшення Шкоди, Замісної Підтримувальної Терапії, захист прав людей які живуть з наркозалежністю (надалі – ЛЖН)) в засобах масової інформації, готує огляди і подає їх керівнику організації;
  • координує підготовку матеріалів офіційних повідомлень для друку;
  • відповідає за розробку ІОМ за проектом;
  • встановлює контакти з представниками засобів масової інформації, розміщує необхідну інформацію в ЗМІ;
  • приймає участь у розробці офіційних запитів, листів тощо;
  • бере участь у виставках, презентаціях які влаштовуються Фондом, або в акціях, організованих спільно з іншими партнерами (за потребою);
  • готує тексти виступів, матеріали (в т.ч. слайди, фільми) для прес-конференцій, прес-релізів і т.д. (за потребою);
  • допомагає готувати доповіді і пропозиції за різними проектами (за потребою);
  • розробка PR-стратегії організації;
  • участь в діяльності спрямованій на розвиток організації в цілому. 

Більш детальна інформація про роботу Фонду на сторінках у  Facebook: www.facebook.com/osthotlinewww.facebook.com/hopeandtrustfund та веб-сайті

http://hopeandtrust.org.ua

Загальні вимоги:

  • Освіта вища (бажано журналістика, соціологія, public relations);
  • Досвід роботи в сфері інформації та зв’язків з громадськістю не менше 1-го року;
  • Вільне володіння українською, російською та бажано англійською мовами;
  • Організаційні здібності, вміння проводити публічні заходи, готувати інформаційні матеріали, прес-релізи, тощо.

Особисті навички та якості:

  • Особисті якості: здатність обробляти багато інформації, аналітичний склад розуму, системність мислення, не конфліктність, стресостійкість;
  • Вміння організувати свій робочий час;
  • Вміння працювати в команді;
  • Орієнтація на результат та співпрацю;
  • Толерантне відношення до людей, уразливих до ВІЛ та людей які живуть з наркозалежністю. 

Місце роботи: Київ.

Тип договору: строковий.

Тривалість дії договору: 6 місяців (до 29.12.2018) з можливістю подальшого продовження на 2019-20 роки.

Резюме українською мовою, а також мотиваційний лист прохання надсилати на адресу: [email protected] копія на [email protected]

Контактна особа: Ботвін Сергій, моб.: +38 067-467-18-92                 


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка освітніх проектів

Менеджер/ка проектів (USAID/BHA)

Менеджер/ка програми з підготовки до зими

Monitoring, Evaluation and Learning Specialist / Спеціаліст/ка з моніторингу, оцінювання та навчання

Senior WASH Officer / Провідний/а фахівець/чиня програм з водопостачання, санітарії та гігієни

Health Officer / Фахівець/чиня програм з громадського здоров'я