Бухгалтер для Запорізького Центру розвитку місцевого самоврядування
ЗАВЕРШЕНО
Для Запорізького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» ми шукаємо бухгалтера при повній зайнятості в м. Запоріжжя.
За останні кілька років Україна розробила і прийняла різні закони на користь амбітної реформи децентралізації, яка перекроює відношення на національному, регіональному та місцевому рівнях. На підтримку нашого регіонального офісу в місті Запоріжжя, ми шукаємо високо мотивованого, організованого бухгалтера, пов’язаних з утриманням та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з Київським офісом.
Сфери нашої особливої уваги включають в себе:
- Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
- Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
- Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку (внутрішнього контролю);
- Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
- Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
- Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
- Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентиризації.
Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
- Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
- Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
- Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
- Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків.
Вважаються додатковою перевагою:
- Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
- Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
- Конфіденційність при обробці даних та інформації;
- Надійність, гнучкість і стресостійкість;
- Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
- Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів).
Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.
Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на наступну електронну адресу: info@lgdc.org.ua
Останній день подачі резюме 7 червня 2019 року.
Довідка. Установа “Центр розвитку місцевого самоврядування” створена 13 жовтня 2016 року за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», що фінансується Європейським Союзом і його державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею і Швецією та надає підтримку українському уряду в здійсненні важливої реформи децентралізації. Мета діяльності Установи – сприяння зміцненню спроможності громад на центральному, регіональному та місцевому рівнях для реалізації Мінрегіоном України ефективної регіональної політики та реформи децентралізації, а також покращення надання адміністративних послуг мешканцям. Для досягнення цих цілей у всіх обласних центрах України створені та діють на постійній основі 24 відокремлені підрозділи.