Бухгалтер/-ка для Проєкту ЮНІСЕФ в Житомирській області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Дизайн без названия
Бухгалтер/-ка для Проєкту ЮНІСЕФ в Житомирській області

 

Громадська організація «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙШН» запрошує до співпраці бухгалтера для  супроводу Проєкту Дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ в Житомирській області. Основні напрямки проєкту: освіта, медицина, соціальний захист, захист дітей, водопостачання та гігієна. Термін реалізації проєкту – 9 місяців.

Основні вимоги:

  • Закінчена вища освіта акредитаційного рівня не нижче «Бакалавр» у сфері економіки/фінансового менеджменту/обліку та аудиту;
  • Знання базової англійської мови буде перевагою;
  • Досвід роботи на посаді бухгалтера від 3-х років;
  • Володіння ПК, користувач Інтернет, ел. пошти, M.E.Doc Excel, SRM систем;
  • Професійні знання: загальноекономічні, законодавчі (оподаткування), принципи ведення бухобліку і формування звітності, основи управлінського обліку і бюджетування;
  • Знання основ бухгалтерського та податкового законодавства України;
  • Важливо слідкувати за змінами в законодавстві, вміти оцінювати бізнес-ризики та приймати відповідні рішення та нести відповідальність за прийняття рішень;
  • Особисті якості: відповідальність, вміння швидко навчатись, навички кризового менеджменту.
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насильства, дискримінації, дотримання правил етики.

Основні обов’язки:

  • Організація та контроль ведення всіх ділянок управлінського, бухгалтерського та податкового обліку;
  • Складання податкової та статистичної звітності;
  • Контроль за відповідним складанням та оформленням первинної документації, їх зберіганням, та відображенням у бухгалтерській програмі;
  • Ведення бухгалтерії громадської організації;
  • Здійснення контролю за відображенням в «BAS Бухгалтерія» оприбуткування ТМЦ, призначених для господарської діяльності, основних засобів, МШП., оприбуткуванню послуг від постачальників;
  • Контроль за достовірністю проведення розрахунків по оплаті праці та послуг та сплатою податків;
  • Супровід та контроль організації бухгалтерського та податкового обліку.

Ми гарантуємо Вам:

  • комфортні умови праці: п’ятиденний робочий день з 9:00 до 18:00 в офісі в центрі міста Житомир;
  • можливість професійного зростання;
  • своєчасну та достойну оплату послуг за господарським договором.

Бажане проживання в місті Житомир, оскільки проєктний офіс розташований в Житомирі.

Резюме надсилайте будь-ласка на ел. пошту: [email protected]. Менеджер сконтактує з Вами.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project