Бухгалтер(ка) / Accountant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
iuliia08081991

DRC_logo
Бухгалтер(ка) / Accountant

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Ключові обов’язки:

  • Облік операцій з підзвітними особами, оформлення документів та виплат на відрядження співробітників ДРБ.
  • Перевірка документів, пов’язаних з програмною діяльністю ДРБ на відповідність українському законодавству.
  • Контроль достовірності необхідних документів для оформлення платежів.
  • Прийом вхідної документації для обліку (заявки на оплату, договори).
  • Перевірка документів отриманих від постачальників та контроль даних постачальника в реєстраційній базі.
  • Підготовка актів виконаних робіт/приймання відповідно до вимог чинного законодавства.
  • Проведення нарахування та перерахування податків і зборів, страхових внесків до державних позабюджетних соціальних фондів, виплат банківським установам, заробітної плати працівників та інших виплат.
  • Облік майна, зобов’язань (облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей тощо).
  • Ведення, внесення та оновлення інформації у системі «1С», внесення змін до довідкової та нормативної інформації, що використовується при обробці даних.
  • Реєстрація операцій та організація документообігу в системі бухгалтерського обліку.
  • Ведення банківських та касових операцій.
  • Участь у складанні договорів з контрагентами.
  • Дотримання порядку у веденні документів для відряджень, перевірки актуальності звітності.
  • Проведення координації програмних підрозділів щодо документації, пов’язаної з програмною діяльністю (гранти, угоди тощо).

Основні Вимоги:

  • Вища освіта – бухгалтерський облік, фінанси, облік та аудит.
  • Досвід роботи бухгалтером не менше 5-ти років. 
  • Знання законодавства про бухгалтерський та податковий облік.
  • Впевнений користувач ПК та 1С-Бухгалтерія.

Знання, навички та особисті якості:

  • Знання особливостей бухгалтерського обліку МНУО та/або представництв.
  • Впевнений користувач пакету Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Високий рівень володіння письмовою та розмовною українською та російською мовами. 
  • Точність та акуратність в роботі та з документами.
  • Уважність, порядність, відповідальність, стресостійкість.
  • Вміння працювати з великими обсягом документів і інформації.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: 3 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування.

Місце роботи: Чернігів

Дата початку: якнайшвидше.

Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Медичне страхування та страхування життя.

Кінцевий термін подачі заявок: 09-10-2022

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=165829


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з питань розвитку та комунікацій

Начальник/ця сектору військового обліку в кадровому документообігу

Юрист/ка сектору

Довгострокове волонтерство у центрі інновацій та дизайну “Wymiennikownia”

Engineering Analyst (Electricity, Gas), NPSA-9, DS - Kyiv, National Рosition

Hazardous Waste Analyst, NPSA-8, DS - Kyiv, National Рosition