Бухгалтер/ка / фахівець/фахівчиня із организації та проведення тендерних закупівель товарів, робіт та послуг, а також ведення розрахунків з постачальниками/ведення бухгалтерського обліку в 1С

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


HRLogoUKR200
Бухгалтер/ка / фахівець/фахівчиня із организації та проведення тендерних закупівель товарів, робіт та послуг, а також ведення розрахунків з постачальниками/ведення бухгалтерського обліку в 1С

ХелсРайт Інтернешнл (Право на здоров’я) є незалежною, неприбутковою, позапартійною організацією, що працює у сфері охорони здоров’я та захисту прав людини. Заснована у 1990 р. у США, організація займається питаннями охорони здоров’я та захисту прав людини.

Міжнародний благодійний фонд „Українська фундація громадського здоров’я” засновано з метою мобілізації ресурсів для надання благодійної допомоги та підтримки незахищених категорій населення, зокрема, але не обмежуючись, жінок, дітей, молоді, сімей у кризових життєвих обставинах, та інших груп населення, задля досягнення ними гідного рівня життя та отримання рівних можливостей розвитку та доступу до соціальних, психологічних, педагогічних та інших послуг. Предметом діяльності Фонду є здійснення благодійної діяльності на засадах законності, гуманності, спільності інтересів і рівності прав її учасників, гласності та добровільності.

Основні вимоги:

  • вища освіта (бухгалтерський облік, економіка, фінанси), додаткова підготовка з державного або ділового адміністрування, закупівель, логістики, маркетингу, комерції, права та суміжних дисциплін є перевагою;
  • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
  • досвід роботи в неурядових організаціях;
  • знання принципів бухгалтерського обліку;
  • високий рівень відповідальності, уважності та комунікабельності;
  • знання англійської мови на рівні не нижче Intermediate;
  • досвідчений користувач 1С8, MS Office, Клієнт-Банк.

Основні функціональні обов’язки  

  • комунікація з координаторами проектів та фінансовим відділом для формування Оголошень про тендерну закупівлю, опрацювання ТЗ, наданих координаторами проектів та специфікацій для потенційних учасників тендерних закупівель;
  • пошук потенційних постачальників робіт, товарів та послуг та подальше запрошення для участі в закупівлях;
  • проведення аналізу отриманих пропозицій від учасників тендеру на предмет повного пакету затребуваних в Оголошенні документів;
  • підготовка пакетів документації для засідання тендерного комітету;
  • приймання участі в засіданні Тендерного комітету в якості секретаря тендерного комітету;
  • оформлення протоколів та пакету документації засідання тендерного комітету;
  • ведення переговорів і ділової переписки з потенційними учасниками та переможцями тендерних закупівель для підписання договорів;
  • стеження за замовленнями для забезпечення своєчасної доставки товарів та послуг, як це передбачено в контракті; підтримувати зв’язок з постачальниками;
  • моніторинг та оцінка результатів діяльності постачальників щодо своєчасності доставки, зв’язку, якості та комерційної прийнятності;
  • підтримка комунікації з представниками донора у питаннях закупівель; надання сприяння при будь-яких заходах контролю, які здійснюються такими представниками;
  • участь у навчальних заходах з питань закупівель, у тому числі тими, що проводяться фахівцями донора;
  • виконання інших закупівельних завдань на вимогу донора;
  • участь у веденні бухгалтерського обліку в 1С: проведення первинних документів (рахунків, прибуткових накладних, актів виконаних робіт, банківських документів, тощо);
  • забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
  • ведення обліку з постачальниками та підрядниками за одержані товарно-мaтеріальні цінності, виконанні роботи та надані послуги;
  • звірка по рахунку 631;
  • обробка та звірення банківських виписок;
  • робота з Клієнт-банком;
  • перевірка наявності оригіналів первинних документів;
  • виконання завдань від старшого бухгалтера чи головного бухгалтера

Умови роботи:

  • зайнятість – повна/часткова (від 50% часу);
  • конкурентний рівень винагороди (за результатами співбесіди);
  • навчання та тренінги за рахунок Організації;
  • перспектива кар’єрного росту;
  • комфортабельний офіс в 1-й хвилині від м. Університет;
  • дружній колектив;

Кандидат, який відповідає усім вищеперерахованим критеріям має надіслати своє резюме та мотиваційний лист на адресу

[email protected],  

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі:

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)