Бухгалтер/ка, фінансовий/а аналітик/иня
Кіровоградська область, незважаючи на відносну безпеку та статус тилового регіону, залишається вразливою до наслідків війни. Психологічна реабілітація залишається однією з ключових потреб регіону. Щоб задовольнити нагальну потребу у всебічній підтримці, заплановано проект «Ґендерно-чутливі підходи до ментального здоров’я та психосоціальної підтримки в Україні». Проект фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ). Метою заходів, що фінансуються за рахунок цього проекту, є підготовка кризових консультантів для надання якісної та своєчасної першої психологічної допомоги населенню, постраждалому від війни . Термін дії проекту квітень-листопад 2025 року.
Профіль і завдання
Як бухгалтер та фінансовий аналітик проекту, ви відповідатимете за ведення фінансової документації в рамках проекту.
Посадові обов’язки
- управління податковими та бухгалтерськими операціями;
- бухгалтерський облік;
- підготовка платіжних документів;
- податкова звітність;
- аналіз та підготовка фінансових звітів проєкту;
- контроль витрат та доходів відповідно бюджету проєкту;
- забезпечення відповідності фінансової документації законодавству та внутрішнім політикам організації;
- інші обов’язки за дорученням керівництва.
НЕОБХІДНА КВАЛІФІКАЦІЯ ТА НАВИЧКИ:
- Вища освіта буде перевагою;
- Досвід роботи на аналогічних посадах буде перевагою;
- Вільне володіння українською мовою, вміння спілкуватися англійською мовою буде перевагою;
- Досвід роботи з громадами буде перевагою;
- Вміння дотримуватись дедлайнів;
- Вміння працювати в команді.
Особистісні компетенції
- навички командної роботи.
- стратегічне мислення.
- адаптивність і гнучкість.
Процедура звернення:
Резюме та анкету кандидата необхідно надіслати на адресу [email protected]
Термін подачі заявки: до 20 березня 2025 року.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання по вакансії, зв’яжіться з нами через електронну пошту: [email protected]
Надсилаючи заявку, кандидат дає згоду на обробку персональних даних виключно для процесів найму.