Бухгалтер/ка громадського ресторану Urban Space 500
ЗАВЕРШЕНО
Ваша місія – бухгалтерський облік громадського ресторану Urban Space 500, за потреби та бажання, долучення до інших проєктів Організації.
Обов’язки:
- ведення первинного бухгалтерського обліку Ресторану (ПДВ, акциз, послуги, виробництво), опрацювання контрактів та договорів в частині фінансових питань, впорядкування та перевірка рахунків, складання актів виконаних робіт та накладних, оприбуткування/списання товарів, матеріалів; облік необоротних активів;
- контроль наявності, складання, перевірка та облік первинної фінансової документації, архівування на електронних та паперових носіях;
- дружнє та регулярне підтримка співробітників_ць по Організації щодо вимог до первинної бухгалтерської документації;
- облік касових операцій (РРО);
- нарахування заробітної плати;
- формування оплат в клієнт-банку (виплати заробітної плати, контрагентам та контролюючим органам), взаєморозрахунки з постачальниками товарів та послуг (терміни оплат), складання календарного плану платежів;
- формування та подання фіскальних та статистичних та інших звітів до контролюючих органів; підтримка з управлінською звітністю;
- участь та проактивність у покращенні фінансових процедур;
- участь в онбоардінгу для нових співробітникі_ць – ознайомлення нової людини з порядком ведення каси, вимогами до первинної документації та іншими внутрішніми процедурами;
- супровід під час аудиторських перевірок.
Навички та компетенції:
- освіта у галузі бухгалтерського обліку або економіки/фінансів та аудиту – досвід роботи бухгалтером в ресторані не менше 2 років;
- відмінні навички користування сучасними програмами бухгалтерського та фінансового обліку, а також комп’ютерними програмами (1С, M.E.Doc, Office 365 тощо, знання та досвід роботи з Iiko буде вашою перевагою);
- самоменеджмент, вміння розставляти пріоритети та вибудовувати оптимальні робочі процеси;
- проактивність та мотивація самовдосконалюватись;
- високі комунікаційні навички, дигітальність, навички віддаленої роботи;
- знання англійської мови на рівні, необхідному для роботи з фінансовою документацією.
Бонуси
- можливість працювати з одного боку в класичному ресторанному бізнесі, з іншого – в креативному цікавому живому просторі;
- харчування за рахунок Організації;
- можливість розвиватись в інших проєктах Організації не тільки в якості своїх посадових обов’язків;
- можливість комбінування віддаленого та офлайнового робочих просторів;
- бути частиною та співтворювати позитивні зміни у міському просторі міста Києва.
Навички та компетенції аплікантів/апліканток повинні відповідати специфіці описаних завдань. Апліканти_ки отримають тестове завдання, за результатами якого буде співбесіда. Подальша комунікація буде з кандидатами_ками, яких відібрано на співбесіду.
Зголошення
Надсилайте своє коротке резюме, коротку мотиваційку – до 5 травня на мейл [email protected]