Бухгалтер/ка, помічник/ця бухгалтера (ведення неприбуткових організацій)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Liliia Virovkina

для ютюба2 копія – копія
Бухгалтер/ка, помічник/ця бухгалтера (ведення неприбуткових організацій)

Оголошуємо відбір надавачів бухгалтерських послуг неприбутковим організаціям. 

Ми Громадська організація «Ти потрібен Україні»

Ми надаємо юридичну та бухгалтерську допомогу неприбутковим організаціям та волонтерам, проводимо тренінги з цих тем

Шукаємо бухгалтерів та помічників бухгалтера для ведення неприбуткових організацій.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: ми залучаємо для співпраці лише ФОПів 

У першу чергу ми орієнтуємось на наступний обсяг наданих послуг з боку бухгалтера-експерта (для помічника вимоги простіші):

  • підготовка внутрішніх документів (політик/положень/порядків тощо) щодо бухгалтерського обліку та звітності, кадрового діловодства, такі як: облікова політика, бюджетна, фінансова, правила внутрішнього трудового розпорядку, управління майном тощо (є шаблони, допоможемо);
  • підготовка первинних документів;
  • проведення усних та письмових консультацій НГО/волонтерів щодо бухгалтерського обліку/ведення звітності/кадрового діловодства (письмові консультації перевіряються юристом);
  • підготовка річної, квартальної звітності;
  • ведення бухгалтерського обліку в програмі — орієнтуємось на ВАС чи подібні (1с не підходить);
  • проведення тренінгів (це буде наступний етап).

Розглядаємо 3 варіанти: 1) цілий день у офісі, 2) поєднання офісу та роботи з дому, 3) повністю дистанційно

ПРО ОФІС: 10 хв від м. Житомирська (пр. Берестейський, 118), офіс має укриття, є генератор, тому світло є завжди, інтернет є без світла, на 1 поверсі є кав’ярня (вода, кава), офіс працює із 10.00 до 18.00, є охорона — пропуск по карточкам, камери, чисто.

ВІДБІР

1 етап відбору — Ви подаєте ваше резюме на [email protected] та заповняєте анкету за посиланням.

Ми отримуємо анкети та резюме, відбираємо кандидатур, запрошуємо на особисту співбесіду, узгоджуємо з Вами дату та час, що підходить обом сторонам.

2 етап відбору — індивідуальна співбесіда з Вами відбувається у офісі нашої організації, під час якої Вам можуть надати якесь  практичне завдання за 1 годину, щоб перевірити Ваш рівень знань та досвіду (лише в окремих випадках розглядаємо відбір у форматі зум)

3 етап відбору — виходячи із результатів вашого практичного завдання Вам пропонують роль помічника чи експерта

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: роль помічника ми пропонуємо лише після проходження у нас 2 місячного волонтерства (по письмовому договору), де в рамках цього волонтерства ми вчимо особу хоча б основам того, що вона має знати. Інакше ми не можемо залучити особу, бо у ході роботи навчання окремого не передбачено. Звісно, якщо Ви подаєтесь на рівень експерта Ви вже маєте все знати, тому така опція не пропонується.

4 етап — підписання договору, як з ФОПом. Початок співпраці. На цей час Ви маєте вже відкрити/мати ФОП.

Про нас можете дізнатись (і бажано це зробити ДО співбесіди):


Останні публікації цього розділу:

Молодший/а фахівець/чиня з питань безпеки

Керівник/ця групи з навчання інструкторів Навчання Ризикам пов'язаних з вибухонебезпечними предметами

Events and Logistics Assistant / Асистент/ка з логістики та організації заходів

Асистент/ка проекту

Finance Assistant / Фінансовий/а асистент/ка

Керівник/ця бухгалтерського підрозділу