Бухгалтер/ка проекту
ЗАВЕРШЕНО
ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН», код ЄДРПОУ 44749100 запрошує до співпраці експерта, який може виконувати роль бухгалтера проєкту «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України», що реалізовуватиметься спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у межах програми домашніх візитів «Турбота з народження вдома».
Проєкт «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» і буде проходити з березня 2024 року по січень 2025 року.
Географія проекту: Житомирська, Київська, Чернігівська, Львівська, Волинська, Одеська, Дніпропетровська, Закарпатська області.
«Турбота з народження вдома» — це спільна програма Міністерства охорони здоров’я України та ЮНІСЕФ, що передбачає впровадження універсально-прогресивної моделі домашніх візитів для покращення надання медико-соціальної допомоги родинам з дітьми від 0 до 3 років на первинній ланці. Зустріч з родиною в її власному середовищі дає фахівцеві унікальну можливість розуміння проблем і прийняття правильного рішення.
Вимоги до кандидатури:
- Повна вища освіта у галузі: економіки/фінансового менеджменту/обліку та аудиту тощо.
- Досвід ведення бухгалтерського обліку не менше 2 років (досвід бухгалтерського супроводу грантових проєктів буде перевагою).
- Знання англійської мови на мінімальному рівні A1; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
- Знання основ бухгалтерського та податкового законодавства України.
- Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, CRM системами, Base, Вчасно, M.E.Doc, Privat24Business.
- Професійні знання: загальноекономічні, законодавчі (оподаткування), принципи ведення бухобліку і формування звітності, основи управлінського обліку і бюджетування.
- Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
- Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.
Короткий опис функціональних обов’язків:
- Управління фінансовою діяльністю проєкту та ведення обліку за погодженням з керівником проєкту;
- Підготовка документів для запиту траншу за погодженням з керівником проєкту, відповідно до форм наданих донором;
- Підготовка документів для щоквартального звітування щодо погашення траншів, відповідно до встановлених донором форм;
- Контроль витрат відповідно до активностей за проєктом;
- Формування додаткових форм для якісного моніторингу витрат у ході реалізації проєкту;
- Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;
- Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку;
- Забезпечення підготовки оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну;
- Постійне ознайомлення та вивчення нових нормативно-методичних довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку.
Особисті якості:
- вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
- високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
- готовність до навантажень;
- розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
- відповідальність, дисциплінованість.
Умови роботи:
- Конкурентна заробітна плата;
- Своєчасна оплата праці;
- Робоче місце: офлайн, м. Житомир.
Форма зайнятості: часткова (30% зайнятості).
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу;
- Можливості для особистісного та професійного розвитку;
- Нові завдання та професійні виклики.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди заповніть форму за посиланням до 10.03.2024 р. У випадку наявності додаткових питань при заповнені форми Ви можете звертатись на електронну пошту [email protected].
ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.
При наявності, ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.