Бухгалтер/ка проєкту
ЗАВЕРШЕНО
Вакансія: Бухгалтера проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»
Номер вакансії: 004/IN TOUCH
Тип контракту: Договір з ФОП
Місце роботи: Житомир
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 6 місяців.
Організаційний контекст роботи: Громадська організація «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» шукаємо експерта, який може виконувати роль бухгалтера для проєкту «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» впродовж 6 місяців.
Проєкт «Простори психологічної підтримки у громадах Житомирської області в рамках проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ» реалізується відповідно до грантової угоди між ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» та Pact Inc. №380-019127 від 01 квітня 2024 року та впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Виконавцями проєкту є консорціум трьох організацій: Pact, FHI 360 та AFEW-Україна («СНІД Фонд Схід-Захід»).
Проєкт спрямований на створення мережі просторів психологічної підтримки на території Олевської, Словечанської та Народицької громад Житомирської області для надання психологічної допомоги та підтримки населенню, що постраждало в результаті збройної агресії.
Вимоги до кандидатури:
- Повна вища освіта: бухгалтер, бухгалтерський облік, аудит, тощо.
- Досвід діяльності у галузі проєктного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проєктів, регіонального розвитку не менше 1 року.
- Знання англійської мови на мінімальному рівні В2.
- Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canva, Figma, CRM системами, Data Check, Base, Privat24Business.
- Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:
- Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі);
- Наведіть мінімум 1 успішний результат реалізації проєктів МТД, де ви виступали членом команди.
Короткий опис функціональних обов’язків
- Проводить управління фінансовою діяльністю проєкту та веденням обліку за погодженням з координатором проєкту.
- Готує документи для запиту траншу за погодженням з координатором проєкту, відповідно до форм наданих донором.
- Готує документи для щоквартального звітування щодо погашення траншів, відповідно до встановлених донором форм.
- Контролює витрати відповідно до активностей за проєктом.
- Здійснює заходи для раціоналізації витрат.
- Формує додаткові форми для якісного моніторингу витрат у ході реалізації проєкту.
- Надає консультації адміністраторам ППП, щодо заключених угод в рамках реалізації проєкту.
- Приймає участь у нарадах команди.
- Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
- За погодженням з керівником проєкту ГО подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами.
- Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат нестачі, крадіжки й псування активів ГО.
- Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку.
- Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну.
- Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження на підприємстві.
- Виконує окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.
Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут.
Більше інформації про проєкт Ви знайдете тут.
Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected].
Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» у реалізації даного проєкту, просимо до 10 квітня 2024 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.
Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.
Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.