Бухгалтер/ка проєкту
Програма “Мріємо та діємо”спрямована на розвиток та підтримку молоді в Україні, створення сприятливого середовища, в якому молодь матиме можливість реалізувати свої мрії, ідеї та бачення розвитку країни. Використовуючи орієнтований на молоде покоління підхід – не для молоді, а разом з молоддю – програма сприяє молодіжним інноваціям, підприємництву, посиленню участі у прийнятті рішень у громадах та розв’язанні проблем на національному рівні, а також посилює потенціал української молоді бути рушійною силою плюралізму та поваги до різноманітності. «Мріємо та діємо» залучає молодь до розробки та реалізації проєктів та ініціатив, а також проводить дослідження, щоб на їх основі формувати молодіжну політику та рухатись до ефективних та стійких змін.
Програма “Мріємо та діємо” впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Будуємо Україну разом (БУР), Центром “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network.
В рамках 5-річної програми “Мріємо та діємо” реалізується проєкт “МолодьТуТ: створи громаду молодіжних перспектив, одним із напрямків якого є компонент «МолодьТуТ: творимо простори. Мета проєкту – посилення спроможності молодіжних просторів у громадах надавати якісні послуги для молоді та розбудовувати сприятливе середовище для розвитку громадського активізму, підвищення соціальної згуртованості, просування толерантності та інклюзивності у громадах.
Проєкт «Молодь:ТуТ: творимо простори» реалізовує громадська організація «Молодіжна Платформа», яка є експертною організацією у секторі створення та менеджменту молодіжних центрів. Організація модерує процес створення та наповнення програмною роботою 42 молодіжних центрів програми «Мріємо та діємо».
2. Обов’язки та вимоги:
Обов’язки:
- Довгострокове і короткострокове фінансове планування відповідно до робочого плану проєкту та графіку отримання траншів;
- Підготовка документів для проведення відбору постачальників, а саме процесу укладення договорів купівлі-продажу, виконання робіт, надання послуг з урахуванням оптимального для організації співвідношення умов, ціни та якості товарів/робіт/послуг дотримуючись Положення про порядок проведення закупівель;
- Підготовка первинних бухгалтерських документів, включно через сервіси електронного документообігу Вчасно;
- Проведення банківських операцій, контроль і регулювання грошових операцій;
- Ведення обліку у бухгалтерській програмі Буккіпер;
- Дотримання та контроль використання коштів відповідно до затвердженого бюджету, який є невід’ємною частиною грантової угоди;
- Інформування керівництва про результати діяльності;
- Проведення фінансового аналізу, виявлення потенційних ризиків та впровадження внутрішніх контрольних процедур;
- Підготовка проміжних фінансових звітів відповідно до вимог Грантодавача та запитів на отримання фінансування;
- Підготовка фінального фінансового звіту за весь період реалізації проєкту;
- Вдосконалення процесів управління фінансами з метою ефективності та економії ресурсів;
- Виконувати інші обов’язки та доручення.
Вимоги:
- Освіта: Вища освіта в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, фінансового менеджменту або економіки.
- Досвід: від 3-х років досвіду роботи в області фінансів, із чималою практичною роботою в області фінансового управління та аналізу.
- Високий рівень володіння програмними продуктами (наприклад, Excel, SAP, QuickBooks тощо).
- Вміння працювати з базами даних і CRM-системами;
- Здатність проводити комплексний фінансовий аналіз та приймати обґрунтовані стратегічні рішення.
- Досвід роботи в громадському секторі;
- Відмінні комунікаційні навички, здатність ефективно спілкуватися на всіх рівнях в організації та донорами.
- Здатність працювати в умовах високого темпу та приймати відповідальні рішення.
- Робота в офісі у м. Луцьк в центрі міста
3. Технічна інформація для подачі:
Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 26 грудня 2024 року, що включає:
- Резюме (із вказанням релевантної освіти та дотичного досвіду);
- Рекомендовані копії дипломів, сертифікатів, які підтверджують відповідну освіту;
- Установчі документи ФОП (якщо він відкритий) – виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, довідка про відкриття рахунку ФОП з банку. Якщо ви готові відкрити ФОП протягом 1-2 днів у випадку пропозиції працювати вкажіть цю інформацію у листі/резюме;
- Контакти осіб або організацій, з якими працювали за останні 1-2 роки, що можуть надати рекомендації;
- Цінова пропозиція із розрахунку 75% робочого часу
- Зарплатний діапазон 16000-18000 грн/міс.
Заявку, цінову пропозицію й супровідні файли надсилайте на електронну пошту – [email protected]
Тема листа: Вакансія на посаду – Бухгалтер/ка проєкту «МолодьТуТ: cтвори простір молодіжних перспектив у своїй громаді»
Питання чи уточнення також надсилайте на цю електронну пошту.