Бухгалтер/ка у проект «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я у громадах Житомирської області»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

003
Бухгалтер/ка у проект «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я у громадах Житомирської області»

Вакансія: Бухгалтер/ка проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» 

Номер вакансії: 006/IN TOUCH
Тип контракту: Договір з ФОП 
Місце роботи: Житомир
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 10 місяців.

Організаційний контекст роботи: Громадська організація “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” шукаємо експерта, який може виконувати роль бухгалтера для проєкту «Відновлення доступу до медичних послуг у громадах Житомирської області» в рамках проекту “Інновації для подолання епідемії СНІД” впродовж  10 місяців. 

Проект реалізується ГО “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у регіоні за підтримки проекту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», що фінансується американським народом через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується організацією Пакт у партнерстві зі Швейцарським інститутом тропічної медицини та громадського здоров’я (Swiss TPH) та Європейським інститутом політики громадського здоров’я (ЄІПГЗ)

Проект спрямований на надання медичної та психосоціальної допомоги віддалених населених пунктів Житомирської області (Олевської, Словечанської та Народицької громад).

Мета Проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» (2022-2027 рр.) полягає у зміцненні спроможності Уряду України попереджувати, виявляти та реагувати на загрози громадському здоров’ю, забезпечувати виконання критично важливих функцій громадського здоров’я в кризовий період та захищати здоров’я усіх українців, у тому числі вразливих та маргіналізованих груп, а також розширювати та забезпечувати послуги з охорони психічного здоров’я для населення, що зазнало впливу війни.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта: бухгалтер.
  • Досвід діяльності у галузі проектного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проектів, регіонального розвитку не менше 1 року.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma, CRM системами, Data Check, Base, Privat24Business.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть мінімум 1 успішний результат реалізації проектів МТД, де ви виступали членом команди.

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Проводить управління фінансовою діяльністю проєкту та веденням обліку за погодженням з керівником проекту.
  • Готує документи для запиту траншу за погодженням з керівником проекту, відповідно до форм наданих донором.
  • Готує документи для щоквартального звітування щодо погашення траншів, відповідно до встановлених донором форм. 
  • Контролює витрати відповідно до активностей за проектом.
  • Здійснює заходи для раціоналізації витрат.
  • Формує додаткові форми для якісного моніторингу витрат у ході реалізації проекту.
  • Надає консультації членам ММК, щодо заключених угод в рамках реалізації проекту.
  • Приймає участь у нарадах команди.
  • Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
  • За погодженням з керівником проекту ГО подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами.
  • Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат під нестачі, крадіжки й псування активів ГО.
  • Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку.
  • Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.
  • Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні ти довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження на підприємстві.
  • Виконує окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут

Більше інформації про проект Ви знайдете тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected] 

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у реалізації даного проекту, просимо до 12 грудня 2023 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.


Останні публікації цього розділу:

Регіональний/а координатор/ка

IT Specialist/ Спеціаліст_ка з інформаційних технологій

Subcontracts Specialist/ Спеціаліст_ка з субконтрактів

Фасилітатор/ка щорічної конференції з декриміналізації секс-праці БО "Легалайф-Україна"

Старший менеджер\ка підрядних договорів

Спеціаліст/-ка з інформаційного менеджменту/ (Information Management Specialist) - Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні