Бухгалтер(ка) з розрахунку заробітної плати, м.Запоріжжя

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(1) prostirjob
Бухгалтер(ка) з розрахунку заробітної плати, м.Запоріжжя

Благодійний фонд “Посмішка ЮА”, запрошує до співпраці в команду проекту “Простір  «Посмішка»-психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих” Бухгалтера(ку) з розрахунку заробітної плати в м.Запоріжжя, який/яка буде надавати послуги з:

- здійснення прийому, аналізу і контролю табелів обліку робочого часу і підготовки їх до лічильної обробки;

- прийому і контролю правильності оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, підготовки їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності.

- здійснення нарахування заробітних плат працівникам підприємства, здійснення контролю за витрачанням фонду оплати праці;

- здійснення реєстрації бухгалтерських проводок та їх рознесення;

- здійснення нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат та платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства;

- підготовки періодичної звітності по ЕСН у встановлені терміни, стеження за збереженням бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;

- ведення на основі відомостей виплати заробітної плати працівникам підприємства;

- здійснення контролю за дотриманням касової дисципліни, розрахунками з підзвітними особами;

- підготовки даних для складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати грошових коштів;

- взяття участі у розробці і впровадженні раціональної планової й облікової документації, прогресивних форм і методів ведення бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної техніки та інформаційних технологій;

- надання методичної допомоги працівникам підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності й економічного аналізу;

- виконання  інших доручень головного бухгалтера (його заступника).

Вимоги до виконавців:

- вища (професійна) економічна освіта, рівня магістр;

- наявність стажу фінансово-господарської роботи не менше 2 років;

- знання законодавства про бухгалтерський облік;

- знання постанов, розпоряджень, наказів, інших керівних, методичних та нормативних матеріалів фінансових та контрольно-ревізійних органів з питань організації бухгалтерського обліку та складання звітності, а також тих, що стосуються господарсько-фінансової діяльності підприємства;

- досвід роботи в програмі BAF;

- знання цивільного права, фінансового, податкового і господарського законодавства;

- знання структури і штатного розкладу підприємства, його профілю, спеціалізації і перспектив розвитку;

- знання положень та інструкцій з організації бухгалтерського обліку на підприємстві, правил його ведення;

  – знання порядку оформлення операцій і організації документообігу за ділянками обліку;

- знання форм і порядку фінансових розрахунків;

- знання методів економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства, виявлення внутрішньогосподарських резервів;

- системне підвищення своєї кваліфікації на курсах і семінарах з бухгалтерського обліку;

- сильні аналітичні та організаційні здібності;

- гнучкість та здатність швидко навчатись;

- вміння спокійно реагувати на нештатні ситуації та швидко їх вирішувати;

- вміння працювати в команді та в позитивній атмосфері;

- стресостійкість, уважність та відповідальність дуже важливі;

- вміння помічати сильні, слабкі сторони в робочих процесах, озвучувати їх проєктній команді;

- вміння працювати з великим об’ємом інформації;

- навички роботи з комп’ютерною та оргтехнікою на рівні користувача;

 - нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм (Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації);

 Вид співпраці: Повна зайнятість

Умови співпраці:строковий трудовий договір

Заробітна плата:25000 гривень (сума після оподаткування)

 Пропозиція має містити CV/ резюме + портфоліо ( при його наявності) , в якому вказано досвід, вказаний в вимогах.

Пропозиції необхідно надіслати до 19.06.2024 на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа “Бухгалтер(ка) з розрахунку заробітної плати м.Запоріжжя”.

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.

**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.

 


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project