Бухгалтер(ка) з розрахунку заробітної плати, м.Запоріжжя
ЗАВЕРШЕНО
Благодійний фонд “Посмішка ЮА”, запрошує до співпраці в команду проекту “Простір «Посмішка»-психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих” Бухгалтера(ку) з розрахунку заробітної плати в м.Запоріжжя, який/яка буде надавати послуги з:
- здійснення прийому, аналізу і контролю табелів обліку робочого часу і підготовки їх до лічильної обробки;
- прийому і контролю правильності оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, підготовки їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності.
- здійснення нарахування заробітних плат працівникам підприємства, здійснення контролю за витрачанням фонду оплати праці;
- здійснення реєстрації бухгалтерських проводок та їх рознесення;
- здійснення нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат та платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства;
- підготовки періодичної звітності по ЕСН у встановлені терміни, стеження за збереженням бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;
- ведення на основі відомостей виплати заробітної плати працівникам підприємства;
- здійснення контролю за дотриманням касової дисципліни, розрахунками з підзвітними особами;
- підготовки даних для складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати грошових коштів;
- взяття участі у розробці і впровадженні раціональної планової й облікової документації, прогресивних форм і методів ведення бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної техніки та інформаційних технологій;
- надання методичної допомоги працівникам підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності й економічного аналізу;
- виконання інших доручень головного бухгалтера (його заступника).
Вимоги до виконавців:
- вища (професійна) економічна освіта, рівня магістр;
- наявність стажу фінансово-господарської роботи не менше 2 років;
- знання законодавства про бухгалтерський облік;
- знання постанов, розпоряджень, наказів, інших керівних, методичних та нормативних матеріалів фінансових та контрольно-ревізійних органів з питань організації бухгалтерського обліку та складання звітності, а також тих, що стосуються господарсько-фінансової діяльності підприємства;
- досвід роботи в програмі BAF;
- знання цивільного права, фінансового, податкового і господарського законодавства;
- знання структури і штатного розкладу підприємства, його профілю, спеціалізації і перспектив розвитку;
- знання положень та інструкцій з організації бухгалтерського обліку на підприємстві, правил його ведення;
– знання порядку оформлення операцій і організації документообігу за ділянками обліку;
- знання форм і порядку фінансових розрахунків;
- знання методів економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства, виявлення внутрішньогосподарських резервів;
- системне підвищення своєї кваліфікації на курсах і семінарах з бухгалтерського обліку;
- сильні аналітичні та організаційні здібності;
- гнучкість та здатність швидко навчатись;
- вміння спокійно реагувати на нештатні ситуації та швидко їх вирішувати;
- вміння працювати в команді та в позитивній атмосфері;
- стресостійкість, уважність та відповідальність дуже важливі;
- вміння помічати сильні, слабкі сторони в робочих процесах, озвучувати їх проєктній команді;
- вміння працювати з великим об’ємом інформації;
- навички роботи з комп’ютерною та оргтехнікою на рівні користувача;
- нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм (Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації);
Вид співпраці: Повна зайнятість
Умови співпраці:строковий трудовий договір
Заробітна плата:25000 гривень (сума після оподаткування)
Пропозиція має містити CV/ резюме + портфоліо ( при його наявності) , в якому вказано досвід, вказаний в вимогах.
Пропозиції необхідно надіслати до 19.06.2024 на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа “Бухгалтер(ка) з розрахунку заробітної плати м.Запоріжжя”.
*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.
**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.