Chief Operating Officer (Операційний/а директор/ка)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
netpeak

Привіт! Ми в пошуку досвідченого Chief Operating Officer, який буде відповідати за ефективність та результативність “Моє Місто” та GladPet, включаючи досягнення поставлених цілей проєктів.

Хто такі “Моє Місто” та GladPet?

1) «Моє Місто» — це акселератор громадських проєктів №1 в Україні. Платформа обʼєднує свідоме українське суспільство, яке робить реальні кроки у прагненні розв’язувати соціальні проблеми. Ми розвиваємо «Моє місто» для того, аби кожна людина, яка хоче втілити свій соціальний проєкт, могла це зробити. За вісім років праці у нас більше 150 успішно реалізованих проєктів, та майже 15 000 користувачів, які допомагають змінювати цей світ на краще.

2) GladPet — це проєкт, спрямований на системне розв’язання проблеми безхатніх тварин гуманними способами. Завдяки безоплатному онлайн-ресурсу можна знайти собі домашнього улюбленця або допомогти безхатній тваринці знайти свою родину. Більше 8000 тваринок знайшли свій дім завдяки GladPet, та ми продовжуємо рухатись далі, адже як казав Габріель Гарсіа Маркес: “Можливо, в цьому світі ти всього лише людина, але для когось ти – весь світ”.

Наші переваги:

  1. Можливість впливати на соціальні зміни. Завдяки платформі сотні проєктів за 8 років вже зібрали гроші на інклюзивні, екологічні та урбаністичні проєкти, організацію фестивалів для безхатніх тварин та багато інших ініціатив в Україні.
  2. Можливість працювати з міжнародними донорами.
  3. “Моє Місто” та GladPet працює в рамках групи компаній Netpeak group, тому у нас немає проблем з затримкою траншів, легше отримувати інвестиції, завжди вчасно здійснюються всі виплати. А також є сформоване ком’юніті однодумців.

Чому ми обираємо тебе? 

Hard skills:

  1. Досвід роботи на керівній позиції (СEO, COO чи Head) у соціальній сфері або бізнесі від 1 року.
  2. Досвід управління співробітниками (від 8 людей в непрямому управлінні). 
  3. Вміння вести переговори, переконувати, аргументувати свою позицію, доносити вектори компанії. Здатність достукатися до будь-якого та прискорити розв’язання питань.
  4. Вміння знаходити, створювати та впроваджувати оригінальні рішення у процеси, навіть якщо вони непопулярні.
  5. Здатність адекватно приймати критику та зворотний зв’язок.

Soft skills: 

  1. Вміння планувати та ставити цілі.
  2.  Відповідальність. Готовність приймати самостійні рішення.
  3. Самоорганізованість. Вміння працювати в умовах багатозадачності, без постійних нагадувань.

Які функціональні обов’язки передбачає позиція?

  1. Розвиток проєктів та підпроєктів Моє Місто та GladPet, аналіз та коригування внутрішніх процесів, їх оптимізація.
  2. Керування бюджетом та фінансовими показниками проєктів, досягнення компанією планових показників зростання;
  3. Взаємодія з back-office: HR, фінансовий  та юридичний департаменти тощо. Проведення персональних зустрічей з іншими менеджерами та керівниками по напрямках.
  4. Допомога в розробці та запуску нових продуктів/послуг/активностей.
  5. Організація процесів, які сприятимуть досягненню поставлених цілей Краудфандингу Моє Місто та GladPet.
  6. Систематизація практик, узгодження та оновлення регламентів, мануалів, правил.
  7. Вибірковий контроль працівників, оцінка їхньої роботи, підготовка кадрового резерву.
  8. Розбір конфліктних ситуацій з подальшим налаштуванням процесів щодо їх запобігання.

Що ми пропонуємо?

  1. Обмін ідеями та досвідом в експертному ком’юніті. 
  2. Робота з цікавими проєктами, які постійно розвиваються та несуть соціальну користь.
  3. Прогресивні керівники, які відкриті для нових ідей та орієнтовані на результат.
  4. Повністю віддалену роботу та гнучкий графік для жайворонків, сов та невизначених: з 8 (11) до 17 (20).
  5. Роботу в офісі (Одеса, Київ, Харків, Черкаси, Ужгород, Львів, Рівне, Кривий Ріг) або віддалений формат співпраці.
  6. Оплачувану відпустку у розмірі 24 календарних днів, дотримання державних свят.
  7. Зарплату за підсумками співбесіди (ставка+річний бонус за виконання цілей)
  8. Доступ до всіх ресурсів Netpeak Group (обмін досвідом, навчання, консультації тощо).
  9. Участь у конференціях та семінарах, організаторами яких є Netpeak Group.
  10. Систему гейміфікації, внутрішню валюту нетпікси та Netpeak Store, де можна придбати товари від брендового набору до IPhone.
  11. Memgen – внутрішній сервіс, який дозволяє посміятися над собою, колегами і зберегти корпоративний дух.

Процес:

  1. Співбесіда з рекрутером – 40-60 хв.
  2. Співбесіда з СЕО компанії – Сергієм – до 1год.
  3. Співбесіда з Операційним директором Netpeak Group – Ольгою – до 1 год.
  4. Оффер:)

Зацікавила вакансія? Надсилай резюме на пошту – [email protected].

Приєднуйся до нашої команди – разом просуватимемо проєкти і переходитимо з третього світу в перший https://netpeak.group/#mission :)


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка відділу гуманітарних програм

Менеджер/ка по роботі з кадрами / HR Manager

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання